شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || هنگام متقاعد کردن مدیران در مورد ارزش استراتژیک روابطعمومی، سه سوال مهم میتواند گفتگو را راهنمایی کند:
– روابطعمومی چه نقشی در سازمان شما دارد؟
– آیا ما به رهبری ارشد شما دسترسی داریم؟
– تجربیات گذشته شما در رابطه با روابطعمومی چیست و چه استراتژیهایی موثر بوده یا شکست خوردهاند؟
این سوالات به کشف سوگیری ها و ایجاد انتظارات روشن برای موفقیت کمک میکند. در حالی که رابطه ممکن است تکامل یابد، حفظ یک “ستاره شمالی” ثابت منجر به موفقیت خواهد شد.
ادغام روابطعمومی در قیف فروش ممکن است چیزی نباشد که سازمانها بتوانند یک شبه آن را پیادهسازی کنند، اگر به انجام آن عادت نداشته باشند. گاهی اوقات یک رویکرد افزایشی لازم است.
قرار دادن جایگاه روابطعمومی بر سر میز و تأکید بر نقش روابطعمومی، بهویژه در زمان بحران، میتواند در نشان دادن ارزش روابطعمومی مفید باشد.
و به خصوص در زمانهای سخت، روابطعمومی میتواند درآمد را افزایش دهد و قیف فروش را تسریع کند.
انتهای پیام/
نظر بدهید