روابط‌عمومی در عصر دیجیتال

گزارش حاضر به بحث در خصوص استفاده از اینترنت در روابط‌عمومی- نه تبلیغات- می‌پردازد. حتی یک مقوله تجاری کوچک هم نمی‌تواند تنها با کمک تبلیغات موثر باشد. برای نیل به این هدف، راهی بهتر وجود دارد: خلق افسانه از طریق روابط‌عمومی.

روابط‌عمومی در عصر دیجیتال
نویسنده: جان شنتون

پیشگفتار

کتاب حاضر به بحث در خصوص استفاده از اینترنت در روابط‌عمومی– نه تبلیغات- می‌پردازد. حتی یک مقوله تجاری کوچک هم نمی‌تواند تنها با کمک تبلیغات موثر باشد. برای نیل به این هدف، راهی بهتر وجود دارد: خلق افسانه از طریق روابط‌عمومی.


نویسنده این کتاب مهندس جان شنتون است. وی رییس شرکت بازرگانی گلوبال میلینا، یکی از مدیران اجرایی ارشد فعال و انعطاف‌پذیری است که دارای تجربه‌ای چندساله در زمینه تاسیس و راه‌اندازی شرکت‌ها در آمریکای شمالی و اروپا، فراهم کردن شرایط حضور در بازار و افزایش فروش در بازارهای ملی بین‌المللی سراسر جهان می‌باشد.


سابقه فنی و تحلیل قوی او به واسطه فروش گسترده، بازاریابی، مهارت‌های علمی و مدیریتی در کامپیوتر، اینترنت و صنعت ارتباط دوربرد تداوم یافته است.


او از تجارب بین‌المللی وسیعی برخوردار است و در کشورهای انگلیس، آلمان، سوییس و کانادا زندگی کرده و به فعالیت مشغول بوده است.
 

 

لینک فروشگاه: https://kpri.ir/?p=7935