شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در دنیای پویا و به هم پیوسته کسبوکارهای مدرن، شیوههای ارتباطات مؤثر و روابطعمومی (PR) در تعیین موفقیت و پایداری سازمانها نقش اساسی دارند.
اهمیت رو به رشد روابطعمومی را می توان به تمرکز فزاینده بر مدیریت شهرت شرکت و افزایش آگاهی از تأثیر ادراک عمومی بر موفقیت کسب و کار نسبت داد.
یک نظرسنجی انجام شده توسط انجمن روابطعمومی فیلیپین (PRSP) نشان داد که همه پاسخ دهندگان حرفه ای در ارتباطات موافق بودند که تلاش های روابطعمومی بر آگاهی برند و درک عمومی تأثیر دارد.
انتهای پیام/
|
نظر بدهید