شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در حوزه روابطعمومی، فرصتهای جدیدی را پیش روی مدیران و فعالیتهای سازمان قرار خواهد داد.
به گزارش روابطعمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای، حمزه ذاکری در نشست هماندیشی و دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابطعمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای که در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، اظهار کرد: هوشمندسازی از موضوعات بسیار مهم است که کاربردهای متنوعی در علوم مهندسی دارد.
رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری عنوان کرد: روابطعمومی صنعتی پویا است که حیطه کاری بسیار گستردهای دارد، از سویی ارتباط بین حوزه روابطعمومی با بخشهای دیگر یکی از ویژگیهای مهم آن است که میتواند تکمیلکننده سه بخش هوش اجتماعی، ارتباطی و تخصصی باشد.
ذاکری با اشاره به این که اکنون از هوش مصنوعی به منظور کنترل محیطی و اجتماعی استفاده میشود، گفت: این بکار گیری فناوری های جدید در این حوزه به تازگی وارد کشور شده و میتواند در موضوعات بسیاری منشأ اثر باشد. وی از روابطعمومی به عنوان هنر هشتم و یکی از دستاوردهای قرن بیستم یاد کرد که جریان جدیدی را ایجاد کرده است.
وی افزود: برخی معتقدند تلفیق روابطعمومی و هوش مصنوعی میتواند به عنوان یک انقلاب صنعتی و دستاورد قرن حاضر به شمار رود.
رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری با تاثیرگذار خواندن دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابطعمومی سازمان راهداری، ابراز امیدواری کرد در پی برگزاری این دوره، فرصتهای جدیدی در حوزه ارائه خدمات در بخش روابطعمومی با هدف ارتقاء خدمات گشوده شود.
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
نظر بدهید