روابط‌عمومی‌ آیینه تمام نمای سازمان می‌باشد

سید محمد جواد موسوی در این نشست اظهار داشت: روابط‌عمومی به عنوان پل ارتباطی سازمان با مخاطبان و ذینفعان، مسئولیت مهمی در شناخت افکار عمومی، انعکاس فعالیتها و برنامه های سازمان و ایجاد اعتبار مناسب برای سازمان دارد و از طریق اطلاع یابی، اطلاع شناسی و اطلاع رسانی میتواند در مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی نقش موثری ایفا نماید

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| رییس پایانه نفتی خارگ در نشست مشترک با رؤسای روابط‌عمومی‌ از روابط عمومی‌ها به عنوان آیینه تمام نمای یک سازمان یاد کرد که می تواند موفقیت ها و فعالیت ها را به شیوه ای مطلوب انعکاس دهند و نقش روابط‌عمومی‌ در آگاه سازی و پیشبرد اهداف سازمانی بسیار موثر و حیاتی است.


سید محمد جواد موسوی در این نشست اظهار داشت: روابط‌عمومی به عنوان پل ارتباطی سازمان با مخاطبان و ذینفعان، مسئولیت مهمی در شناخت افکار عمومی، انعکاس فعالیتها و برنامه های سازمان و ایجاد اعتبار مناسب برای سازمان دارد و از طریق اطلاع یابی، اطلاع شناسی و اطلاع رسانی میتواند در مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی نقش موثری ایفا نماید
 
رییس پایانه نفتی خارگ افزود: پایانه نفتی خارگ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین نقاط راهبردی کشور و مرکز ثقل ذخیره‌سازی و صادرات نفت کشور می باشد.
 
موسوی ادامه داد: روابط‌عمومی‌ گوش و زبان سازمان بشمار می رود، روابط‌عمومی‌ بازوی کمکی مدیریت سازمان در تحقق اهداف و خط مشی ها بشمار می رود.
 
رییس پایانه نفتی خارگ ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی، همگرایی، ایجاد انسجام و تبادل اطلاعات میان روابط‌عمومی‌ ستاد و مناطق شرکت افزود: کارهای بزرگی در حوزه های ساخت داخل تجهیزات و کارهای خلاقانه و ماموریت های محوله انجام می گیرد که نیاز هست در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت اطلاع رسانی گردند.
 
در ادامه این نشست روسای روابط‌عمومی‌ نیز به بیان دیدگاهها، برنامه ها و چالشهای حوزه کاری خود پرداختند.
 
شایان ذکر در این نشست حمید فتاحی به عنوان جانشین روابط‌عمومی‌ پایانه نفتی خارگ معرفی شد.