روابط‌عمومی‌و رسانه جدید اینترنت، موبایل و گردهمایی تبلیغاتی

در جهان امروز ما به عنوان شاهدان منفعل در معرض مقادیر متنابهی از اطلاعات قرار داریم که به هر روش ممکن به طرف ما پرتاب می شود. هر چه ما منفعل تر باشیم این اطلاعات هم بیشتر خواهند بود و وقتی ما مصرف کننده واقعی یا بالقوه باشیم، حجم این اطلاعات و لذا تلاش‌ها و پول صرف شده برای خیره کردن چشم‌ها به طورخودکار دو برابر می شود. نکته جالب توجه در این راستا آن است که امروز بازاریاب‌ها از هر راهی وارد می شوند تا مطمئن شوند که پیام آنها اگر در مردم تاثیر نکند لااقل به سمع و نظر آنها می رسد.

پروفسور اوجوال کی چادهوری
رییس سابق دانشگاه بین المللی سیمبایسس
مدیر موسسه رسانه و ارتباط سیمبایسس

 


چکیده

در آن هنگام که مارشال مک لوهان، که غالبا به عنوان پیشگوی عصر الکترونیک از او یاد می شود، بیان داشت: “رسانه خود پیام است”، همه فقط گوش کردند. اما نمی دانستند که آنچه در عرصه تکنولوژی و ارتباطات از پی می آید نه یک بار، بلکه صدها بار صحت گفته او را اثبات می نماید.

در جهان امروز ما به عنوان شاهدان منفعل در معرض مقادیر متنابهی از اطلاعات قرار داریم که به هر روش ممکن به طرف ما پرتاب می شود. هر چه ما منفعل تر باشیم این اطلاعات هم بیشتر خواهند بود و وقتی ما مصرف کننده واقعی یا بالقوه باشیم، حجم این اطلاعات و لذا تلاش‌ها و پول صرف شده برای خیره کردن چشم‌ها به طورخودکار دو برابر می شود. نکته جالب توجه در این راستا آن است که امروز بازاریاب‌ها از هر راهی وارد می شوند تا مطمئن شوند که پیام آنها اگر در مردم تاثیر نکند لااقل به سمع و نظر آنها می رسد.

گرچه این امر فقط چند سالی است که به صورت ضرورت درآمده است، انعکاس آن منجر به توسعه همگرایی شده است که از مشخصه‌های آن محو کامل خطوط متمایزکننده انواع رسانه‌ها و ترکیب و تطبیق ارتباطات و تکنولوژی، روش آزمون و خطا برای یافت بهترین روش است و در پایان میزان اشتباهات ناچیز بود.

اما ارتباط این شوخی تکنولوژی و ارتباط با موضوع بحث ما چیست؟

روابط‌عمومی ‌که چندی پیش، مرده فرض می شد، ناگهان در نتیجه رسانه مدرن نیروی حیاتی تازه ای گرفت.

بنابراین، چرا سایر رسانه‌ها درحال حاضر از رسانه مدرن کمک می خواهند؟

فهرست مطالب

چکیده
مقدمه
تاثیر رسانه مدرن بر روابط‌عمومی‌چیست؟
چگونه آژانس‌های روابط‌عمومی‌باید با تغییرات مستمر مبارزه کنند؟
تشخیص منابع اینترنتی اصلی که مورد اعتماد و تاثیرگذار هستند
آینده روابط‌عمومی‌و رسانه جدید
پیام کوتاه/ رسانه‌های سیار و ارتباط
حوزه بازاریابی تجربی و گردهمایی‌های تبلیغاتی
فعالیت تبلیغاتی و چگونگی انتخاب این فعالیت‌ها
تاثیرپذیری از طریق مطالعه موردی

مطالعه مورد شماره یک: جشنواره خرید دبی
تاثیر
ارقامی که عامل رشد را اثبات می کنند
اطلاعات بازدیدکنندگان سالانه
هزینه در هر سال

مورد مطالعه شماره ۲: شبکه سلولی آیدیا
فعالیت تبلیغاتی:
تاثیر
ارقامی که آن را اثبات می کنند

نتیجه گیری

 

برای دانلود کلیک کنید