رشیدپور صحبت با روابط عمومی را کسر شأن خود می داند

اکبر علیزاده اعتمادی- کارشناس، پیشکسوت و بازنشسته روابط عمومی – روز سه شنبه یازدهم دی ماه مدیریت روابط عمومی شهرداری البرز در پی برخورد مسئولانه پاسخگوی برنامه حالا خورشید بود، جناب رشیدپور به محض مطلع شدن از سمت ایشان با تعجب وی را با لحن تحقیرآمیز خطاب قرار داد که چرا شهردار خودشان برای پاسخگویی تماس نداشتند. گویی روابط عمومی که در قاموس سازمانی در کسوت سخنگو محسوب می شود، همانگونه که صدا و سیما نیز از این جایگاه بی بهره نیست، در حد و قواره این مجری نبودند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| روز دوشنبه دهم دی ماه بود که در برنامه حالا خورشید فیلمی از ساکنین مسکن مهر ماهدشت پخش شد که سراسر تظلم خواهی بود و در پایان فیلم جناب رشیدپور با خطاب و عتاب قرار دادن شهردار البرز خواست که ظرف مدت 24 ساعت پاسخگو باشد، و تهدید کرد چنانچه شهردار البرز واکنشی نسبت به این خبر نشان ندهد، همه روزه فیلم اعتراضی ساکنین را پخش خواهد کرد، تا مسئولی در این زمینه پاسخ ساکنین مسکن مهر را بدهد.


روز سه شنبه یازدهم دی ماه مدیریت روابط عمومی شهرداری البرز در پی برخورد مسئولانه پاسخگوی برنامه حالا خورشید بود، جناب رشیدپور به محض مطلع شدن از سمت ایشان با تعجب وی را با لحن تحقیرآمیز خطاب قرار داد که چرا شهردار خودشان برای پاسخگویی تماس نداشتند. گویی روابط عمومی که در قاموس سازمانی در کسوت سخنگو محسوب می شود، همانگونه که صدا و سیما نیز از این جایگاه بی بهره نیست، در حد و قواره این مجری نبودند.


ماحصل پاسخ شهرداری کرج مشخص می کرد تقاضای خدمات دهی شهرداری البرز به ساکنین مسکن مهر ماهدشت در حوزه وظایف این شهرداری نیست و منطقه مذکور خود دارای شورای شهر و شهردار مستقل است و ورود شهرداری البرز به حوزه ماهدشت غیر قانونی بوده و اختصاص هر گونه خدماتی مانع سرویس دهی مطلوب به شهروندان حوزه فعالیت مربوطه می شود. با این حال شهردار البرز قول مساعدت داده بودند که صرفاً به دلیل عدم پاسخگویی مستقیم و استفاده از مدیر روابط عمومی مورد اقناع مجری قرار نگرفت.


لازم به ذکر است مسکن مهر در سطح کشور مولود ناخواسته‌ای از دولت دهم برای دولت بعدی بود که شرایط نامطلوبی را در پی داشته و کمبودهای فراوانی را در زمینه خدمات رفاهی از جمله حمل و نقل، مدرسه، بیمارستان، و … رقم زده است که پاسخگویی به همه این نارسایی ها متوجه مدیریت مسکن مهر خواهد بود و قطعاً مردم شریفی که در اینگونه مجموعه ها ساکن شده اند، با قبول و پذیرش این نارسایی ها بوده که می بایست ضمن پرداخت هزینه های مربوط به هرگونه خدمات رفاهی مورد انتظار، با همت و تلاش خود این خدمات را فراهم و مدیریت کنند.