رشد تبلیغات جهانی

بر اساس پیش‌بینی جدید GroupM، اگرچه رشد تبلیغات جهانی تا آغاز سال 2023 کند بود، اما با کاهش تورم و ادامه حل مشکلات زنجیره تامین، در بقیه سال با سرعت معمول‌تری از سر گرفته می‌شود.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بر اساس پیش‌بینی جدید GroupM، اگرچه رشد تبلیغات جهانی تا آغاز سال 2023 کند بود، اما با کاهش تورم و ادامه حل مشکلات زنجیره تامین، در بقیه سال با سرعت معمول‌تری از سر گرفته می‌شود.

 

Dentsu خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود هزینه دیجیتال تا پایان سال 2023 به 424.3 میلیارد دلار برسد که 58.3 درصد از کل هزینه‌های تبلیغاتی را تشکیل می‌دهد، و این سهم به 59.1 درصد در سال 2024 و 60.3 درصد در سال 2025 افزایش می‌یابد.

 

 پیش‌بینی می‌شود رسانه‌های دیجیتالی نوظهور همچنان رشد بالایی را در سال 2023 تجربه کنند، مانند رسانه‌های خرده‌فروشی (8.10 درصد) ترجیح خرید برنامه‌ریزی شده نیز رو به افزایش است، زیرا پیش‌بینی می‌شود که هزینه‌های تبلیغاتی انجام‌شده از طریق برنامه‌ریزی 14.4 درصد افزایش یابد و به 71.4 درصد از سهم هزینه‌های دیجیتال در سال 2023 برسد.

 

انتهای پیام/