شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– این هفته، بخش “بینشهای آنلاین تجاری” (Biz Online Insights) بررسی میکند که چگونه جمعیت آنلاین آفریقای جنوبی نخست خبر حملات اخیر در پاریس و بیرون را شنیدند.
به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از bizcommunity، بررسی مزبور توس�’ط پنل سرویسز آفریکا (Panel Services Africa) در میزگرد تحقیقاتی برتر آنلاین، با عنوان TellUsAboutIt، متشک�’ل از چهل هزار کاربر ثبت نام کردۀ آنلاین، عملی گشت.
پس چه کسی بهتر سؤال میکند تا بینشهایی نسبت به آنچه که کشور واقعاً دربارۀ رویدادهای بزرگ خبری میاندیشد، به ظهور برسد؟
تعج�’بی ندارد که رسانههای اجتماعی به عنوان برترین منبع خبری در هر دو مورد ظاهر شدند، ام�’ا تلویزیون در جذب گروه سن�’ی بالای پنجاه سال برتری را از آن خود کرد.
|
نظر بدهید