رسانه‌های اجتماعی برتر

رسانه‌های اجتماعی، مکانی عالی برای عموم مردم برای بحث در مورد موضوعات پرطرفدار مانند اخبار، سرگرمی، فرهنگ و ورزش است – بسیاری از شرکت‌ها موفقیت زیادی در این پلتفرم‌ها بدست آوردند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| رسانه‌های اجتماعی، مکانی عالی برای عموم مردم برای بحث در مورد موضوعات پرطرفدار مانند اخبار، سرگرمی، فرهنگ و ورزش است – بسیاری از شرکت‌ها موفقیت زیادی در این پلتفرم‌ها بدست آوردند.


توییتر

دیدن تحولات آینده در توییتر جالب خواهد بود، زیرا این شرکت اخیراً مدیرعامل جدید خود را معرفی کرده و تغییرات جدید دیگری را نیز معرفی کرده است. این پلتفرم اخیراً بهترین توییت‌های سال خود را منتشر کرده است که جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین استفاده‌های این اپلیکیشن را گرامی داشته است.

یکی از محبوب‌ترین توییت‌ها از حساب کاربری نیک جونیور منتشر شد و ویدیویی از استیو، مجری سابق برنامه محبوب دوران کودکی مردم را به اشتراک گذاشت.

تیک تاک

یکی دیگر از پلتفرم‌های محبوب در سال گذشته TikTok بوده است که بیش از یک میلیارد نفر برای سرگرمی، اشتراک‌گذاری محتوا و آموزش به آن روی آورده‌اند.

 

اگرچه تیک‌تاک به عنوان یک پلتفرم زمانی که مردم از آن برای آگاهی از محصول یا سرگرمی استفاده می‌کنند محبوبیت بیشتری دارد، اما در ماه‌های آینده راه‌های زیادی وجود خواهد داشت که برندها می‌توانند راه‌های هدفمند متفاوتی را برای تشویق خرید در برنامه پیدا کنند.

محبوب‌ترین اکانت در این پلتفرم متعلق به سازنده‌ای به نام Khabane Lame است که پس از ستاره محبوب TikTok Charli D’Amelio، با ویدیوهای سرگرم‌کننده‌اش دومین اکانت پرطرفدار شد.

محبوب ترین محتوای این پلتفرم ویدیوهای کوتاه و خنده دار بود که کاربران می توانستند با دیگران در حلقه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.


یوتیوب

در نهایت، یکی از پلتفرم های برتر در سراسر جهان یوتیوب است. بر اساس آمار و اطلاعات موجود، کاربران هر ماه نزدیک به 23 ساعت محتوا را در این پلتفرم تماشا می کنند.

یوتیوب پلتفرمی است که تقریباً برای همه محتوا دارد و محبوب‌ترین ویدیوهای امسال از سازندگان محتوا MrBeast، Dream، Mark Rober و NFL است.

 

 

 

منبع انگلیسی:
publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران