شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: اجرای بموقع کار از سوی روابط عمومی ها موجب افزایش رضایتمندی و کاهش گلایه های مردمی و دستگاه می شود.
به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا مهدوی شاهرودی در جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بیان کرد: روابط عمومی چشم بینای یک سازمان است و وظیفه سنجش فضای جامعه و زبان و بیان رسای یک سازمان را برعهده دارد، زیرا دریافت و انتقال پیام بر عهده این بخش سازمانها است.
مهدوی شاهرودی گفت: زمانی پیام ها تنها از طریق یک یا چند رسانه بازگو می شد، اما امروز وارد رسانه های هوشمند شده ایم و به همین دلیل رسالتی که بر دوش روابط عمومی ها نهاده شده فراتر از تبلیغ است.
مشاور فرهنگی استاندار تهران خطاب به روابط عمومی های دستگاه های دولتی تهران گفت: 110 دستگاه دولتی در تهران فعال هستند و قطعا پتانسیل خوبی را در اختیار دارند که اگر این حجم نیرو ساماندهی و مدیریت ها یکپارچه شوند، تاثیرگذاری به مراتب بیشتر خواهند داشت.
مهدوی شاهرودی افزود: برای این مهم نیازمند تشکیل چارت، آموزش و رعایت چارچوب ها هستیم و نباید اجازه دهیم روابط عمومی در لایه های زیرین سازمان قرار بگیرند.
وی گفت: اگر روابط عمومی ها کار خود را به موقع انجام دهند گله مندی ها کاهش یافته و رضایتمندی از دستگاه ها افزایش می یابد. البته ناگفته نماند که به دنبال روابط عمومی توجیه گر هم نیستیم.
|
نظر بدهید