شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || رسانهها میتوانند ابزاری قدرتمند برای افزایش آگاهی از برند، ایجاد اعتبار و جذب مشتریان جدید برای شرکتهای حقوقی باشند. با این حال، جلب توجه رسانهها میتواند چالشبرانگیز باشد، بهویژه برای شرکتهایی که در ابتدای کار خود هستند.
در اینجا، من چند تاکتیک امتحانشده و واقعی را به اشتراک میگذارم که میتوانید برای دستیابی به موفقیت در نمایش رسانهای برای شرکت حقوقی خود از آنها استفاده کنید:
1. استفاده از ابزارهای رایگان برای ارتباط با روزنامهنگاران
عصر دیجیتال به ما پلتفرمهای متعددی را ارائه کرده است که شکاف بین متخصصان رسانه و متخصصان موضوعی را پر می کند.
از این منابع استفاده کنید (برخی از آنها حتی رایگان هستند)، به خصوص در زمانهایی که چشمانداز حقوقی با اخبار اصلی تلاقی میکند، که فرصت هایی را برای تفسیر تخصصی به شما میدهد.
هر روز زمانی را صرف نظارت بر سوالات روزنامهنگاران برای کسب بینش در صنایع مختلف کنید. این رویکرد پیشگیرانه نه تنها میتواند وکلای شما را به عنوان رهبران فکری معرفی کند، بلکه شرکت شما را با بحثهای جاری و مرتبط در صنعت حقوقی همسو میکند.
پلتفرمهایی مانند HARO (Help a Reporter Out)، SourceBottle و Muck Rack فرصتهایی را برای پاسخ دادن به سوالات روزنامهنگاران برای تفسیر تخصصی ارائه میدهند.
تعامل منظم با این پلتفرمها به شرکت شما اجازه میدهد تا در بحثهای مرتبط مشارکت کند و تخصص خود را در مسائل حقوقی جاری نشان دهد.
2. پیشی گرفتن از قوانین و بولتنهای خبری
یکی دیگر از سنگ بناهای این استراتژی روابطعمومی، پیگیری دقیق تغییرات و بهروزرسانیهای قانونگذاری از سوی آژانسهای فدرال است.
هنگامی که قوانین جدید وضع میشود یا تغییرات قابل توجهی در مقررات رخ میدهد، یک نمای کلی مختصر برای وبسایت شرکت خود تهیه کنید و سپس از آن برای یک اعلامیه ایمیل و پست رسانههای اجتماعی استفاده کنید.
این مرحله اولیه نه تنها محتوای آنلاین شما را تقویت میکند، بلکه به عنوان سکویی برای یک بیانیه مطبوعاتی دقیقتر نیز عمل میکند.
با ارائه پیشگیرانه تفسیر و گسترش پیشنهادات برای گفتگوی بیشتر، میتوانید با منابع رسانهای محلی مستقیماً ارتباط برقرار کنید و اطمینان حاصل کنید که صدای وکلای شما بخشی از گفتگو در مورد تحولات حقوقی در این زمینه است.
3. قدرت سوال پرسیدن به سادگی
شاید دست کم گرفته شدهترین تاکتیک در این زمینه، اقدام ساده برای برقراری ارتباط با دیگران باشد. ایجاد روابط با گزارشگران و سردبیران در نشریات محلی کلیدی برای این تلاش ضروری است.
یک معرفی ساده به همراه پیشنهاد تفسیر حقوقی تخصصی، زمینه را برای همکاریهای آینده فراهم میکند. در حالی که پاسخ فوری ممکن است یک تأیید مودبانه باشد، نتیجه بلندمدت قابل توجه است.
با گذشت زمان، این مخاطبین رسانهای شرکت شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد و آماده برای بینشهای حقوقی و تفسیرهای صحیح میشناسند که منجر به فرصتهایی برای وکلای شما برای مشارکت در داستانهای مرتبط میشود.
نکته مهم – اطمینان حاصل کنید که روزنامهنگاران کلیدی در فهرست توزیع ایمیل شما قرار دارند و هشدارهای مشتری شما را دریافت میکنند – که میتواند منابع عالی برای ایدههای داستان باشد.
4. شبکه خود را گسترش دهید
ایجاد روابط با گزارشگران و وبلاگنویسان میتواند فراتر از ارتباطات دیجیتال به تعاملات شخصی در کنفرانسها و از طریق پلتفرمهایی مانند لینکداین گسترش یابد.
شرکت در کنفرانسهای صنعتی فرصت خوبی برای ملاقات رو در رو با متخصصان رسانه فراهم میکند و امکان ایجاد ارتباطات شخصی بیشتر را فراهم میکند.
نوشته: استفانی ام مارونه از مشاوره استفانی مارونه
تاریخ: چهارشنبه، 7 فوریه 2024
منبع انگلیسی: فوربس
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
نظر بدهید