شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || روابطعمومی اینفلوئنسر میتواند مکمل قدرتمندی برای کمپینهای روابطعمومی فعلی شما باشد، به شرطی که با اینفلوئنسرهای مناسب که با ماموریت و چشمانداز برند شما همسو هستند و با آنها مخاطبان هدف مشترکی دارید، همکاری کنید.
به جای کمپینهای یکباره، سعی کنید با اینفلوئنسرهای مورد اعتماد روابط بلندمدتی ایجاد کنید که میتوانند پیام شما را تقویت کنند و نتایج ملموسی را از نظر تعامل و فروش جدید به ارمغان بیاورند.
برای اندازهگیری موفقیت کمپینهای روابطعمومی خود، باید از معیارهای کلیدی روابطعمومی مانند فروش، آگاهی از برند، احساسات نام تجاری، سهم صدای برند (SOV)، ترافیک وبسایت و تعامل آگاه باشید.
برخی از چالشهای بالقوهای که باید در روابطعمومی اینفلوئنسر در نظر گرفته شود عبارتند از: حفظ شفافیت، اطمینان از اصالت، و کاهش خطرات.
ایجاد روابط بلندمدت با اینفلوئنسرها
ایجاد روابط بلندمدت با اینفلوئنسرها میتواند برای برند شما بسیار مفید باشد.
این روابط میتواند منجر به افزایش آگاهی از برند، تعامل بیشتر و در نهایت فروش بیشتر شود.
در اینجا چند نکته برای ایجاد روابط بلندمدت با اینفلوئنسرها آورده شده است:
ارتباطات و انتظارات روشن:
– از همان ابتدا اهداف خود را برای همکاری به وضوح بیان کنید.
– در مورد نوع محتوایی که میخواهید تولید شود، مخاطبان هدف و معیارهای موفقیت صحبت کنید.
– به طور مرتب با اینفلوئنسر ارتباط برقرار کنید و به سوالات او پاسخ دهید.
ارائه ارزش و پشتیبانی
– به اینفلوئنسر دسترسی به محصولات، خدمات یا اطلاعات خود را بدهید.
– فرصتی برای آنها فراهم کنید تا با تیم شما ملاقات کنند و در مورد برند شما بیشتر بیاموزند.
– آنها را در رویدادها و کنفرانسهای صنعت معرفی کنید.
حضور و بازخورد
– محتوای اینفلوئنسر را لایک کنید، به اشتراک بگذارید و در مورد آن نظر دهید.
– به نظرات و بازخوردهای آنها گوش دهید و از آنها برای بهبود کمپینهای خود استفاده کنید.
– روابط خود را با اینفلوئنسر در شبکههای اجتماعی و سایر پلتفرمها حفظ کنید.
منبع انگلیسی: prowly
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
|
نظر بدهید