راه‌اندازی روابط‌عمومی الکترونیک در هلال‌ احمر گیلان

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حضور یک روابط‌عمومی پرقدرت نیاز هر دستگاه است و این انگیزه بیش از پیش در جمعیت هلال احمر استان با وجود روابط‌عمومی آن ایجاد شده است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– حضور یک روابط‌عمومی پرقدرت نیاز هر دستگاه است و این انگیزه بیش از پیش در جمعیت هلال احمر استان با وجود روابط‌عمومی آن ایجاد شده است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از راه‌اندازی روابط‌عمومی الکترونیک در این جمعیت به منظور اطلاع‌رسانی جامع خبر داد.

 

به گزارش ایلنا از انزلی، علیرضا خصوصی در نخستین جشنواره گلچین هلال در سالن اجتماعات هلال احمر این شهرستان با حضور اساتید و داوران، مسئولان روابط‌عمومی هلال احمر استان‌های کشور برگزاری این جشنواره را اقدامی به پاس قدردانی از دست‌اندرکاران روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه گیلان با توجه به وجود جاذبه‌های خود نقش مهمی در جذب گردشگر دارد، افزود: بندر انزلی به دلیل برخورداری از زیبایی‌های خاص یکی از شهرهای پرجاذبه است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان، حوادث این استان را مختلف دانست و تصریح کرد: سیل، رانش زمین، زلزله و… از جمله حوادث این استان است.

 

وی با اشاره به نقش موثر جمعیت هلال احمر در استان خاطرنشان کرد: حضور یک روابط‌عمومی پرقدرت نیاز هر دستگاه است و این انگیزه بیش از پیش در جمعیت هلال احمر استان با وجود روابط‌عمومی آن ایجاد شده است.

 

خصوصی، از راه‌اندازی روابط‌عمومی الکترونیک در جمعیت هلال‌ احمر گیلان به منظور اطلاع‌رسانی سریع و کاهش هزینه‌ها خبر داد.