رابطه فرهنگ سازمانی و رهبری عالی در روابط عمومی

دکتر خوان منگ استاد دانشگاه جورجیا، تأثیر رهبری عالی روابط عمومی بر فرهنگ سازمانی و ارزش روابط عمومی را بررسی کرد.

به گزارش شارا، یک مطالعه تجربی بر روی 222 مدیر روابط عمومی با استفاده از پایگاه داده اجرایی روابط عمومی Heyman Associates انجام شد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)|| دکتر خوان منگ استاد دانشگاه جورجیا، تأثیر رهبری عالی روابط عمومی بر فرهنگ سازمانی و ارزش روابط‌عمومی را بررسی کرد.

به گزارش شارا، یک مطالعه تجربی بر روی 222 مدیر روابط عمومی با استفاده از پایگاه داده اجرایی روابط عمومی Heyman Associates انجام شد.

یافته های کلیدی عبارتند از:

– بین فرهنگ سازمانی و رهبری عالی در روابط عمومی رابطه متقابل وجود دارد.


– فرهنگ سازمانی تأثیر مستقیم و مثبتی در دستیابی به رهبری عالی در روابط عمومی ایجاد می کند.


– رهبری عالی در روابط عمومی با تغییر شکل دادن آن به روشی مطلوب برای حمایت از تلاش‌های روابط عمومی در سازمان، بر فرهنگ سازمانی تأثیر می گذارد.

 

این چکیده توسط IPR از مقاله اصلی ژورنال منتشر شده در مجله مدیریت ارتباطات خلاصه شده است.