رئیس سازمان اوقاف: روابط عمومی ها عالمانه و هنرمندانه عمل کنند

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: روابط عمومی ها باید عالمانه ، هنرمندانه و بجا عمل کنند تا فعالیتهای انجام شده مثمرثمر و اثر گذار باشد.

رئیس سازمان اوقاف: روابط عمومی ها عالمانه و هنرمندانه عمل کنند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت الاسلام علی محمدی دوشنبه شب در مراسم اختتامیه دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی های ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور در یزد افزود: روابط عمومی ها باید از رفتار جناحی و سیاسی دوری کنند.
وی به فعالیت روابط عمومی های زیر مجموعه اوقاف اشاره و اظهار کرد: اگر خدای نکرده به یک گرایش سیاسی کشیده شویم آن موقع اوقاف به عرصه جناح های تبدیل شده و فعالیتهایمان دچار مشکل می شود.
محمدی ادامه داد: باید تبلیغ فرهنگ وقف به شیوه امروزی، عالمانه و هنرمندانه باشد و باید اطلاع رسانی براساس برداشت مردم و به زبان خودشان باشد تا همه مخاطبان متوجه شوند.
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: باید اعتماد سازی مردم نسبت به وقف بررسی شود و اگر این اعتماد آمار بالایی داشته باشد نشان از این است که در فعالیتهایمان خود موفق بودیم و نمره ای که قضاوت مردم به فعالیتهای ما می دهند نتیجه عملکرد ما است.
وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید شبهات و اعتقادات مردم را جمع آوری و به اطلاع مدیر مربوطه برسانند تا به آن جواب صحیح داده شود.
محمدی با اشاره به اینکه اوقاف در عرصه های قرآنی ، امامزادگان و موقوفات فعالیت دارد گفت: گزارش ها باید مستند و با آمار دقیق و درست انجام شود و اگر خبر منفی از عملکرد اوقاف منتشر شد با توجه به اینکه این گونه اخبار در جامعه پخش می شود باید با دفاع درست و به موقع جلوی خبر غلط و منفی گرفته شود.
در پایان این مراسم از روابط عمومی های برتر استانهای کشور با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
همچنین روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد بعنوان روابط عمومی برتر معرفی شد.
دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی های ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور از روز شنبه هفته جاری در استان یزد آغاز و شب گذشته پایان یافت.
در این دوره 40 نفر از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اوقاف حضور داشتند.
هدف از برگزاری دوره یاد شده ارتقاء سطح علمی ، دانش تخصصی و بهره گیری از فرصت های نوین اطلاع رسانی اعلام شد.

 

منبع: ایرنا