شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| رئیس سازمان امور عشایر ایران با تاکید بر اینکه روابطعمومیهای امور عشایر باید صدای عشایر باشند، گفت: کار روابط عمومی این نیست که همیشه برای سازمان تبلیغ کند بلکه باید حتما مباحث چالشی را هم بازگو کند و آئینه تمام نمای فعالیت های یک سازمان باشد.
به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایر در گفتگو با روابط عمومی سازمان به مناسبت گرامیداشت ۲۷اردیبهشت “روز ارتباطات و روابط عمومی” این روز را به همه دست اندرکاران روابط عمومی بویژه روابط عمومی های امور عشایر کشور تبریک گفت.
رئیس سازمان امور عشایر ایران با بیان اینکه نقش روابط عمومی در یک سازمان بی بدیل و فوق العاده دارای اهمیت است، اظهار داشت: روابط عمومی یک سازمان پل ارتباطی قوی با عوامل درون و بیرون از سازمان اعم از دستگاه های مختلف، جامعه هدف، رسانه ها و سامانه های مجازی است.
وی با بیان اینکه گاهی فعالیت های روابط عمومی را با تبلیغات یکسان می بینیم، تصریح کرد: روابط عمومی ساختاری برنامه ریز است و اجرای برنامه هایی را در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی تدارک می بیند، اما تبلیعات یک موضوع کوتاه مدت است که طی دوره ای انجام می شود و بعد از آن خاصیت خودش را از دست می دهد.
قندالی با بیان اینکه مهم ترین کار روابط عمومی ها برنامه ریزی و اجرای برنامه ها در حوزه ارتباطات است، تاکید کرد: همه همکاران ما در سراسر کشور باید توجه کنند حتما برای روابط عمومی برنامه داشته باشند و نحوه ارتباطات آنان با خارج از مجموعه سازمان باید به گونه ای باشد که این ارتباطات بازگو کننده همه مسائل مربوط به عشایر اعم از موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی بیان چالشها و محدودیت های جامعه عشایری باشد.
رئیس سازمان امور عشایر ایران با اشاره به اینکه امروزه روابط عمومی مجموعه ای از ارتباطات در عالم حقیقی و مجازی است، بیان داشت: الحمدالله در یکی دو سال اخیر فعالیت های روابط عمومی ساماندهی خوبی داشته و امیدواریم تلاش بیشتر و ساماندهی بهتری صورت گیرد تا بتوانیم زبان گویای خوبی برای عشایر و جامعه ای باشیم که برای ما عزیز هستند و خدمت به آنان یک تکلیف الزامی و واجب است.
|
نظر بدهید