به گزارش شارا، دکتر باقر ساروخانی با بیان مطلب فوق افزود: تولیدات و خروجیهای کنفرانسهای علمی است که میتواند گره از کار روابطعمومیها باز کند.
جهتگیری علمی کنفرانسهای روابطعمومی، ضامن تخصصی شدن آنها و مشارکت بیشترنخبگان و کارشناسان خواهد بود.
به گزارش شارا، دکتر باقر ساروخانی که در دیدار سید غلامرضا کاظمی دینان دبیرکل کنفرانس روابطعمومی، صنعت و تولید ملی سخن میگفت با بیان مطلب فوق افزود: تولیدات و خروجیهای کنفرانسهای علمی است که میتواند گره از کار روابطعمومیها باز کند.
وی با ابراز رضایت از سطح کیفی مطالب مطرح شده در کنفرانس روابطعمومی، صنعت و تولید علمی که بیستم شهریورماه در تهران برگزار شد افزود: واحدهای صنعتی برای بقا در عرصه رقابت، نیازمند هویتبخشی به برند خود و تقویت آن هستند.
او، این کار را بخشی از وظایف روابطعمومی، دانست و افزود: روابطعمومیای میتواند چنین نقشی را در سازمان ایفا کند که از تخصص، مهارت و دانش لازم برخوردار باشد.
دکتر ساروخانی با اشاره به سوابق دبیرکل کنفرانس روابطعمومی، صنعت و تولید ملی گفت: اطمینان دارم این حرکت خوب، مسیر مناسبی را برای بروز خلاقیتهای روابطعمومیهای واحدهای صنعتی، باز خواهد کرد.
«برند سازی و جایگاه آن در تولید» عنوان مقالهای بود که توسط دکتر باقر ساروخانی استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران در کنفرانس«روابطعمومی، صنعت و تولید ملی» ارائه شد.
در این دیدار سید غلامرضا کاظمی دینان دبیرکل کنفرانس روابطعمومی، صنعت و تولید ملی نیز با تقدیر از حضور و سخنرانی دکتر ساروخانی در این کنفرانس گفت: حضور و همراهی شما با کنفرانس روابطعمومی، صنعت و تولید ملی برای بنده و همکارانم در دبیرخانه، موجب سرافرازی و فرصت مغتنمی برای یادگیری بود.
وی با اشاره به اینکه، دبیرخانه کنفرانس، آماده در اختیار قرار دادن دستاوردهای خود به همکاران شاغل در واحدهای صنعتی است افزود: برنامههای دبیرخانه، برای ارتقای سطح کیفی عملکرد روابطعمومیهای واحدهای صنعتی، مستمر خواهد بود.
|
نظر بدهید