دستورالعمل: مسئولان روابط‌عمومی سازمان‌های بهداشتی، باید مخاطبان خود را مهیای بیماری ویروس کرونا (کووید-19) کنند

این دستورالعمل، مختص مدیران ارشد اطلاعات، متخصصان ارتباطات، مربیان و سایر مقام‌های سازمان‌های بهداشت عمومی ارایه شده که مسئول برنامه‌‎ریزی استراتژی‎‌های ارتباطی پیش، حین و پس از شیوع بیماری ویروس کرونا (کووید-19) هستند.

این دستورالعمل، مختص مدیران ارشد اطلاعات، متخصصان ارتباطات، مربیان و سایر مقام‌های سازمان‌های بهداشت عمومی ارایه شده که مسئول برنامه‌‎ریزی استراتژی‎‌های ارتباطی پیش، حین و پس از شیوع بیماری ویروس کرونا (کووید-19) هستند.
 

این دستورالعمل، اطلاعات مربوط به مداخله‌های غیردارویی (NPIها) و کاربرد آنها در حین شیوع کووید-19 را ارایه می‌دهد. NPIها اقدام‌های جدای از واکسیناسیون و مصرف داروهای ضدویروس هستند که افراد و گروه‎‌ها از آن‌ها بهره می‎‌گیرند تا روند گسترش بیماری‌‎های تنفسی همانند کووید-19 را کندتر کنند.


کووید-19 یک بیماری نوظهور است و هنوز مجهولات زیادی درباره‎ میزان انتقال، شدت و نحوه‎ پیشروی آن در ایالات متحده وجود دارد. بنابراین هر کس می‌تواند نقش خودش را در برنامه‎‌ریزی، آماده‎‌سازی و پاسخگویی به این معضل نوظهور بهداشتی ایفا کند.


CDC (مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری) توصیه‎‌هایی را برای نحوه‎ برقراری ارتباط سازمان‌ها با مخاطبان‌شان ارایه کرده تا در حین شیوع کووید-19، از آنها بهره بگیرند. بخش‌های «پیش»، «حین» و «پس» در این دستورالعمل، استراتژی‎‌هایی را پیشنهاد داده‌اند که می‌توانید از آنها برای برنامه‌‎ریزی و اجرای این توصیه‌ها بهره بگیرید.

 

این دستورالعمل، مختص مدیران ارشد اطلاعات، متخصصان ارتباطات و روابط‌عمومی، مربیان و سایر مقام‌های سازمان‌های بهداشت عمومی ارایه شده که مسئول برنامه‌‎ریزی استراتژی‎‌های ارتباطی پیش، حین و پس از شیوع بیماری ویروس کرونا (کووید-19) هستند.

دانلود در فروشگاه: http://kpri.ir/?p=9989