شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| آیا می خواهید به جای اینکه بیشتر هزینه کنید، با بودجه تبلیغاتی موجود در فیس بوک کارهای بیشتری انجام دهید؟ مقیاس عمودی تنها گزینه شما نیست. اگر نمیخواهید بودجه کمپین را افزایش دهید، میتوانید بهجای آن مقیاس افقی را افزایش دهید. از این نکات برای به دست آوردن نتایج بهتر با افزایش مخاطبان خود استفاده کنید.
مجموعه های تبلیغاتی جدید اضافه کنید
زمانی که میخواهید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید یا ببینید مخاطبان جدید چگونه به تبلیغات اینستاگرام واکنش نشان میدهند، به جای ویرایش مجموعههای موجود، همیشه مجموعههای تبلیغاتی جدیدی ایجاد کنید. با انتخاب آن در Ads Manager و کلیک کردن روی دکمه Duplicate، میتوانید به راحتی همه تنظیمات را از یک مجموعه تبلیغاتی موجود کپی کنید. تعداد مجموعه های تبلیغاتی جدیدی را برای ایجاد انتخاب کنید و آنها را به کمپین اصلی اضافه کنید.
از طرف دیگر، می توانید یک مجموعه تبلیغاتی جدید از ابتدا بسازید. در Ads Manager، کمپینی را که می خواهید تغییر دهید انتخاب کنید. به سطح مجموعه تبلیغات بروید و روی دکمه سبز ایجاد کلیک کنید تا یک مورد جدید اضافه شود.
مخاطبان خود را گسترش دهید
شاید مجموعه تبلیغات فعلی شما از یک مخاطب سفارشی بر اساس لیست مشتریان شما استفاده کند. یا شاید شما در حال تبلیغ برای یک مخاطب ذخیره شده مبتنی بر علاقه هستید. در هر صورت، میتوانید با افزودن بخشهای مخاطب جدید، هدف خود را گسترش دهید.
برای ایجاد بخشهای جدید، علایق یا افرادی را شناسایی کنید که با مخاطبان هدف شما همسو هستند. شخصیت خریدار شما یک منبع عالی برای علایق دست نخورده است.
اگر به ایده های بیشتری نیاز دارید، به Insights Audience Suite Facebook خود بروید. روی برگه مخاطبان بالقوه کلیک کنید و اطلاعات جمعیتی و علایقی که مخاطبان هدف شما را شکل می دهند را اضافه کنید.
سپس به پایین صفحه بروید تا صفحات بالایی را که افراد در مخاطبان هدف شما دنبال میکنند، ببینید.
منبع فارسی:
شارا – شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران
آنا سوننبرگ / 20 دسامبر 2021
|
نظر بدهید