شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آلیسون جی. اس. ناکس، دانشگاه نظامی امریکا- اغلب اوقات، نخستین پاسخ دهندگان اهمیت روابط عمومی را در نظر نمی گیرند. برای برخی افراد، روابط عمومی بی دلیل پیشنهاد می شود اما مهم است. با این حال، این برای نخستین پاسخ دهندگان بسیار مهم است که خود را در وهله اول چگونه ارائه می کنند زیرا این می تواند به طور مستقیم بر شغل و بخش آنها تاثیر گذارد.
در جریان مکاتبات خود باشید.
بسیاری از نخستین پاسخ دهندگان درباره اهمیت نگارش نامه ها یا ایمیل ها فکر نمی کنند. شاید استانداردهای نگارش به طور کلی در سال های اخیر تضعیف شده باشد، با این حال، گرامر ضعیف، اشتباهات املایی و یا تایپی می تواند تصوری منفی بر یک شخص حرفه ای داشته باشد. نخستین پاسخ دهندگان نیاز دارند که زیرکانه در جریان آنچه می نویسند و چگونگی نگارش آن باشند. اشتباهات سهل انگارانه ممکن است نشان دهنده این باشد که افراد در زمینه جزئیات آموزش ندیده اند، که آنها تحصیل کرده نیستند یا به سادگی اینکه برایشان مهم نیست که برای نگارش خود زمانی را اختصاص دهند.
خود را به شیوه ای حرفه ای معرفی کنید
روابط عمومی خوب هرچند فراتر از ایمیل ها و مکاتبات نوشته شده، گسترش می یابد. برای نخستین پاسخ دهندگان این به معنای نشان دادن قانونمداری و رفتار خوب است. عموم مردم می خواهند یک شهروند شریف به حساب آیند. فراتر از وظایفی که نخستین پاسخ دهندگان باید در حوزه خود انجام دهند، آنها باید مفاهیم قوانین و مقررات را به خوبی به کار برند.
منبع: http://www.ems1.com/communication/articles/1869307-In-the-public-eye-Ways-for-first-responders-to-maintain-strong-public-relations/
منبع مرجع: https://www.shara.ir/view/9847/در-چشم-های-عموم:-راه-هایی-برای-اولین-پاسخ-دهندگان-برای-حفظ-روابط-عمومی-قوی
|
نظر بدهید