در همایش مدیران روابط عمومی مازندران عنوان شد: فقط از روابط عمومی‌ها تبلیغ خواسته‌ایم

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه باید ارتباط منطقی بین روابط عمومی و رسانه‌ها داشته باشیم،گفت: فقط از روابط عمومی‌ها تبلیغ خواسته‌ایم، باید پژوهش‌محور عمل کنند، مدیران، روابط عمومی‌ها را ببینند و به آنها اعتقاد داشته باشند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه باید ارتباط منطقی بین روابط عمومی و رسانه‌ها داشته باشیم،گفت: فقط از روابط عمومی‌ها تبلیغ خواسته‌ایم، باید پژوهش‌محور عمل کنند، مدیران، روابط عمومی‌ها را ببینند و به آنها اعتقاد داشته باشند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری فارس، احمد حسین‌زادگان صبح امروز در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی‌های ما آنچنان که باید دیده نمی‌شوند، بخشی را ما مدیران مقصریم، یا منابع کافی نیست و یا نیروی با کیفیت در اختیار روابط عمومی نیست.

وی با بیان اینکه دلیل دیده نشدن روابط عمومی‌ها به بحث محتوایی و معنوی بر می‌گردد، افزود: روابط عمومی‌ها حتما باید آنچه در جامعه وجود دارد را به مدیر انتقال دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید پژوهش‌محور باشند، خاطرنشان کرد: هر روز به تعداد افراد جامعه اخبار داریم و همچنین اخبار متضاد، با حجم زیادی از داده‌ها روبرو هستیم.

حسین‌زادگان با بیان اینکه خبرهای روابط عمومی‌ها خام است و برای مردم جذابیت ندارد، تصریح کرد: در بخش منابع مالی یا نیروی انسانی و مطالعات و پژوهش‌های لازم هم دچار مشکل هستیم.

وی افزود: روابط عمومی یک ضلع دولت است و اگر مردم رضایت‌مندی نسبت به دولت دارند به روابط عمومی بر می‌گردد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه داده‌های درست را در فضای مجازی و رسانه‌ای استفاده کنیم، اضافه کرد: مردم تجزیه و تحلیل خاص خود را دارند اما وظیفه ما این است تا اخبار را درست تشریح کنیم تا مردم به ما اعتماد کنند.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه باید ارتباط منطقی بین روابط عمومی و رسانه‌ها داشته باشیم،گفت: فقط از روابط عمومی‌ها تبلیغ خواسته‌ایم، باید پژوهش‌محور عمل کنند، مدیران، روابط عمومی‌ها را ببینند و به آنها اعتقاد داشته باشند.