درس هایی برای روابط عمومی از امیر انصار

یکی از ویژگی های برجسته ایشان این بود که قبل از نوشتن مطلب در حوزه روابط عمومی، درباره موضوع تحقیق و بررسی می کرد و این از نکاتی است که تمامی روابط عمومی ها باید به آن توجه کنند.
از ویژگی های شخصیتی ایشان می توان به متواضع و کم توقع بودن ایشان اشاره کرد. ایشان انسان با اخلاق و بی حاشیه ای بود و به هیچ عنوان به دنبال خود نمایی کردن نبود و در عین حال آخرین اخبار رسانه ها را دنبال می کرد.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) «امیر انصار» متولد 1359 لیسانس و فوق لیسانس روابط بین الملل، عمده فعالیت های ایشان در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی در سازمان صدا و سیما بود و حدود 13 سال سابقه کاری در این سازمان داشت.


مدیر روابط عمومی دانشکده صدا و سیما، کارشناس روابط عمومی شبکه جام جم، مدیر اداره طرح و توسعه روابط عمومی الکترونیک در اداره کل روابط عمومی سازمان و مدیر نظارت و ارزیابی رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما از دیگر فعالیت های ایشان در زمینه روابط عمومی بود.


«انصار» انسان بسیار فعال و پر تحرک در حوزه رسانه و روابط عمومی بود. وی در شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) مقاله ای با عنوان تروریست ها هم به روابط عمومی ها نیاز دارند به چاپ رساند که در رابطه با فعالیت های ارتباطی و رسانه ای داعش نوشته بود.


یکی از ویژگی های برجسته ایشان این بود که قبل از نوشتن مطلب در حوزه روابط عمومی، درباره موضوع تحقیق و بررسی می کرد و این از نکاتی است که تمامی روابط عمومی ها باید به آن توجه کنند.
از ویژگی های شخصیتی ایشان می توان به متواضع و کم توقع بودن ایشان اشاره کرد. ایشان انسان با اخلاق و بی حاشیه ای بود و به هیچ عنوان به دنبال خود نمایی کردن نبود و در عین حال آخرین اخبار رسانه ها را دنبال می کرد.


یکی از کارهای برجسته ایشان کمک به تدوین طرح تعالی روابط عمومی در سازمان صدا و سیما بود که به دنبال اجرای این طرح، برای اولین بار واحد روابط عمومی الکترونیک در سال 1390 در رسانه ملی اجرا شد. این طرح در مرداد 1388 به همت ایشان تدوین و ایشان در سال 1390 به عنوان اولین رییس طرح و توسعه روابط عمومی الکترونیک معرفی شدند.