خدمات هوش مصنوعی OCI Generative

Oracle Cloud با اعلام سرویس هوش مصنوعی OCI Generative، فشار هوش مصنوعی مولد بزرگی را برای مشتریان سازمانی نشان می‌دهد. این سرویس پتانسیل زیادی برای خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار، بهبود تصمیم گیری و افزایش تجربیات مشتری دارد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، کریگ هیل اعلامیه Oracle Cloud در مورد در دسترس بودن محدود سرویس هوش مصنوعی OCI Generative را پوشش می‌دهد. این سرویس به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از API، مدل های زبان بزرگ (LLM) را در برنامه های خود ادغام کنند.


Oracle گفت که امیدوار است این سرویس به سازمان ها کمک کند تا فرآیندهای کسب و کار خودشان را خودکار کنند، تصمیم گیری را بهبود بخشند و تجربیات مشتری را افزایش دهند. این محصول همچنین وعده می‌دهد که بر امنیت و حفظ حریم خصوصی تأکید کند و در عین حال کارایی هزینه و عملکرد را متعادل کند.


خدمات هوش مصنوعی OCI Generative بر سه حوزه کلیدی تمرکز خواهند کرد:

– تولید متن از دستورات کاربر،

– خلاصه کردن حجم زیادی از متن،

– پشتیبانی از ترجمه متن به بردارهای عددی قابل درک مدل‌ها.

 

همچنین می‌تواند نسل افزوده بازیابی (RAG) را ارایه دهد، یک تکنیک جدید هوش مصنوعی که برای ترکیب LLM و داده‌های تجاری اختصاصی برای ارایه پاسخ‌های دقیق‌تر طراحی شده است.


مشتریان خدمات هوش مصنوعی OCI بارهای کاری خود را بر روی معماری Supercluster هوش مصنوعی این شرکت اجرا خواهند کرد که به گفته شرکت برای کنترل هزینه و نیازهای توان عملیاتی مناسب است.


در اینجا خلاصه‌ای از مزایای سرویس هوش مصنوعی OCI Generative آورده شده است:
– امکان ادغام LLM در برنامه ها را با استفاده از API فراهم می‌کند.
– بر امنیت و حفظ حریم خصوصی تأکید دارد.
– کارایی هزینه و عملکرد را متعادل می‌کند.
– بر سه حوزه کلیدی تمرکز می‌کند: تولید متن، خلاصه سازی و ترجمه.
– از نسل افزوده بازیابی (RAG) پشتیبانی می‌کند.


Oracle Cloud با اعلام سرویس هوش مصنوعی OCI Generative، فشار هوش مصنوعی مولد بزرگی را برای مشتریان سازمانی نشان می‌دهد. این سرویس پتانسیل زیادی برای خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار، بهبود تصمیم گیری و افزایش تجربیات مشتری دارد.

کریگ هیل
پنجشنبه، 21 سپتامبر 2023
منبع: www.oracle.com

 

انتهای پیام/