حضور دولت تدبیر و امید در شبکه های اجتماعی

سخنرانی دکتر جلالی در دهمین کنفرانس بین المللی ایران – روابط عمومی آینده خود را درون شبکه های اجتماعی جهانی می بیند. باید به جهانی فکر کنیم که اکنون در حال پیشرفت است و باید به این فکر کنیم که چرا برخی از مسئولین کشور با اینکه تحت فشار هستند، حاضر نیستند از شبکه بیرون بیایند. برای مثال آقای ظریف با حضور خود در شبکه ی اجتماعی فیس بوک خدمت بزرگ و ملی به کشور کرده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) «علی اکبر جلالی» پدر علم فناوری اطلاعات ایران در دهمین کنفرانس بین المللی ایران با اشاره به حضور مؤثر دولت تدبیر و امید در شبکه های اجتماعی، گفت: «روابط عمومی آینده خود را درون شبکه های اجتماعی جهانی می بیند. باید به جهانی فکر کنیم که اکنون در حال پیشرفت است و باید به این فکر کنیم که چرا برخی از مسئولین کشور با اینکه تحت فشار هستند، حاضر نیستند از شبکه بیرون بیایند. برای مثال آقای ظریف با حضور خود در شبکه ی اجتماعی فیس بوک خدمت بزرگ و ملی به کشور کرده است.»


“جلالی” با اشاره به حضور دولت تدبیر و امید در شبکه های اجتماعی عنوان کرد: «هنگامی که به حضور در فیس بوک نگاه می کنیم، می بینیم که امروزه در سیستم ملایمت وجود دارد و دیگر مخاطب امریکایی فریاد نمی زند که ایرانی ها تروریست هستند. زیرا وقتی به ایران نگاه می کنیم، متوجه می شویم فضای جدیدتری برای این شبکه ها مانند فیس بوک ایجاد شده است. دولت تدبیر و امید اکنون در فیس بوک است و شما شاهد آن هستید که مردم نیز به آن افتخار می کنند.»


عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه حضور دولت یازدهم در شبکه های اجتماعی نوعی اقتدار ملی و استراتژی حمله و نظامی است، اضهار داشت: «اکنون دولت متوجه است که باید روابط عمومی را داخل شبکه های اجتماعی برد.این نشان می دهد که درون فیس بوک که جهان اینگونه روی آن کار می کند، پول، خبر و همفکری وجود دارد و مردم از آن لذت می برند و با آن کار می کنند. برای مثال اگر به سایت googel trans.com مراجعه کنید، آقای ظریف در سپتامبر 2013 توانسته از طریق فیس بوک خود با دو میلیون نفر امریکایی ارتباط برقرار کند و این یعنی اقتدار ملی و در مقابل نیز جزعی از استراتژی حمله و نظامی ما است.»


انتهای پیام//مریم میرعبدالحق