حجم گسترده تولید محتوا در فضای مجازی در خصوص دستاوردهای طرح تشدید نظارت بهداشتی

مشاور معاون وزیر و مدیر روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی کشور از حجم گسترده و بی سابقه انعکاس محتواهای نوشتاری و تصویری مرتبط با اجرای طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ خبر داد.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| مشاور معاون وزیر و مدیر روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی کشور از حجم گسترده و بی سابقه انعکاس محتواهای نوشتاری و تصویری مرتبط با اجرای طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ خبر داد.
 
 به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر « امین اسدی»، مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی این سازمان امروز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ابتدای نشست خبری ریاست سازمان دامپزشکی کشور به اصحاب رسانه گفت: «اطلاع رسانی در خصوص جزییات طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از جمله اقدامات و راهکارهایی بود که جهت افزایش سطح نظارت و همکاری مجموعه همکاران سازمان دامپزشکی در زمینه اجرای طرح ملی تشدید مورد توجه قرار گرفت و منجر به تسهیل اجرای طرح در تمام مراکز تولید، عرضه و بسته‌بندی گردید.»
 
 وی با تشکر از اصحاب رسانه که در هنگام آغاز اجرای طرح در جریان نشست خبری مرتبط با آن به انعکاس «پیش‌خبر» اجرای طرح و سپس فرآیند اجرای آن طی ۶۳ روز اجرای طرح در تمام کشور پرداختند گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته مجموعا ۳۵ هزار محتوا در کل کشور جهت انتشار در فضای مجازی تولید ومنتشر شده است که به طور متوسط روزانه ۵۵۰ مورد تولید محتوای نوشتاری و تصویری (ویدیویی و عکس) در فضای مجازی؛ ۵۰ مورد نشست مطبوعاتی در کشور (در هر استان ۲ نشست) و ۳۲۰ مورد مصاحبه (هر اداره کل دامپزشکی متوسط ۱۰ پوشش خبری) در درازای زمان اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی صورت گرفته است.
 
 اسدی افزود: این در حالی است که روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور از طریق سامانه‌های دریافت پیام‌های مردمی نیز گیرنده گزارش‌های مردمی بوده است که روند اخذ اطلاعات مردم در خصوص مسائل بهداشتی عرضه مواد پروتئینی در مراکز عرضه همچنان ادامه می‌یابد.