جنگ پنهانی روابط عمومی روسیه

مقامات روسی ترجیح می دهند برای مخاطبان غربی از شرکت های غربی استفاده کنند. از آنجا که ایالات متحده هر دو نیروی غالب در روابط عمومی است تعجب آور نیست که نیروهای پوتین به شرکت های آمریکایی برای خدمات روابط عمومی تبدیل می شوند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)روسیه سالهاست که در کمپین های مختلف روابط عمومی شرکت کرده است که توسط شرکت های برجسته ایالات متحده و شرکت های جهانی روابط عمومی به کار گرفته شده است.


تبلیغات قانونی؟
روابط عمومی یک صنعت است که تلاش می کند تا برداشت های مطلوب از شرکت ها، محصولات، افراد و ملل ایجاد کند. هدف از
استخدام یک شرکت نیکولای نیکیروفوف، وزیر ارتباطات روسیه در اواخر سال گذشته اعلام کرد کرملین در تابستان سال جاری می خواهد قراردادهای جدیدی با شرکت های روابط عمومی برای بهبود تصویر جهانی خود با اختصاص بین 30 تا 50 میلیون دلار در سال – منعقد کند. او اشاره کرد که روسیه به دنبال کمپانی های کوچکتر و ارزانتر است.


استانیسلاو بلکوفسکی، تحلیلگر سیاسی پیشرو روسیه، به PRWeek گفت: “تعدادی از طرح هایی وجود دارد که می تواند برای جلوگیری از قوانین حسابداری ایالات متحده در مورد لابی و روابط عمومی استفاده شود.” به بیان دیگر، او اشاره کرد که راه هایی  

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)