ادوبی همچنین خدمات فایرفلای (Firefly) را با بیش از ۲۰ ابزار و API مبتنی بر هوش مصنوعی برای خودکارسازی کارهای خلاقانه تکراری معرفی کرد.
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || ادوبی، جنستودیو(GenStudio)، یک پلتفرم بازاریابی هوش مصنوعی را معرفی کرده که برای رقابت با کانوا طراحی شده است.
جنستودیو شامل ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید تبلیغات هوش مصنوعی، کیتهای برند، راهنمایی کپی، داراییهای از پیش تأیید شده و تجزیه و تحلیل عملکرد است.
ادوبی همچنین خدمات فایرفلای (Firefly) را با بیش از ۲۰ ابزار و API مبتنی بر هوش مصنوعی برای خودکارسازی کارهای خلاقانه تکراری معرفی کرد.
جنستودیو به عنوان یک مرکز آنلاین متمرکز عمل میکند که دسترسی آسان به طیف وسیعی از ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی کمپینهای بازاریابی را فراهم میکند.
خدمات فایرفلای بیش از ۲۰ ابزار و API مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه میدهد که میتواند برای کارهای خلاقانه تکراری مانند تغییر اندازه تصویر و توسعه پسزمینه استفاده شود.
ابزار ادوب فایرفلای استراکچر رفرنس (Firefly Adobe Firefly Structure Reference) برای کمک به ایجاد تنوع بیشتر در تصاویر با ارائه تصاویر مرجع از افراد با پیشینه های مختلف طراحی شده است.
کاستوم مدل(Custom Models) به شرکتها اجازه می دهد تا نسخه های خود از فایرفلای را با استفاده از داده های خود آموزش دهند.
معرفی جنستودیو نشان دهنده تلاش ادوبی برای رقابت با کانوا (Canva) در فضای پلتفرم های طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی است.
این پلتفرم طیف وسیعی از ابزارها و منابع را برای برندها در یک مرکز متمرکز ارائه می دهد و می تواند به آنها کمک کند تا محتوای بازاریابی را به طور موثرتر و کارآمدتر ایجاد کنند.
منبع انگلیسی: creativebloq
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
|
نظر بدهید