جزییات برنامه های دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران اعلام شد

جزییات برنامه های دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران که با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی کشور، ۲۳ و ۲۴ دی ماه سال جاری در سازمان ایرانی مجامع بین المللی وزارت امور خارجه برگزار می شود، اعلام شد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– جزییات برنامه های دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران که با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی کشور، ۲۳ و ۲۴ دی ماه سال جاری در سازمان ایرانی مجامع بین المللی وزارت امور خارجه برگزار می شود، اعلام شد.

 

به گزارش ستاد خبری دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، آیین افتتاحیه این کنفرانس صبح روز دوشنبه ۲۳ دی ماه ۱۳۹۲ با سخنرانی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محمدمهدی مظاهری رئیس کنفرانس و مهدی باقریان دبیرکل کنفرانس آغاز می شود.

 

بر اساس این گزارش، این کنفرانس که با مشارکت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، انجمن های روابط عمومی، وزارتخانه ها، نهادها و استان های مختلف کشور و همچنین شش دانشگاه مطرح کشور در حوزه علوم ارتباطات و روابط عمومی برگزار می شود، از پروفسور سعیدرضا عاملی استاد ارتباطات دانشگاه تهران با اهداء جایزه بین المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران، تجلیل بعمل خواهد آمد.

 

در این کنفرانس پروفسور سعیدرضا عاملی استاد ارتباطات دانشگاه تهران، ک سرینیواسان بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی روابط عمومی پرایم پوینت و بنیاد پرایم پوینت،محمدتقی روغنی ها مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران،پروفسور سیاوش کاویانی پدر علم مهندسی نرم افزار ایران، دکتر شهریار شفیعی سخنران و متخصص بازاریابی و برندسازی، دکتر علی اکبر جلالی استاد ممتاز دانشگاه علم و صنعت ایران، دیردر کی. برکنریج  مدیر ارتباطات پی.اف.اس. مارکت وایز (آمریکا)، دکتر محمود محمدیان دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی وعضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و مهندس سیروس دهقان کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، مقالات و سخنرانی های خود را ارایه خواهند نمود.

 

روابط عمومی یکپارچه فراگیر و یکپارچگی همه ظرفیت های اجتماعی و اقتصادی بازار، ادغام رسانه‌های اجتماعی در راهبردهای روابط عمومی، ارتباطات؛ اعتدال و تدبیر، مفاهیم بنیادین روابط عمومی یکپارچه، ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند، ابزارهای یکپارچه ارتباطی برای مدیریت دانش روابط عمومی‏ ها، روابط عمومی یکپارچه: بسط و تفصیل، مدیریت یکپارچه اطلاعات با تاکید بر داده کاوی و متن کاوی و تاثیرات آن بر روابط عمومی و آثار تبلیغات یکپارچه بر برند سازمانی از مهمترین محورهای این کنفرانس است که سخنرانان در طی دو روز به ارایه آن خواهند پرداخت.

 

همچنین در این کنفرانس نشست تخصصی “روابط عمومی یکپارچه” با حضور دکتر حسن بشیر دبیر کمیته علمی، دکتر هادی خانیکی رئیس انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، دکتر سیدرضا نقیب السادات عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر امیدعلی مسعودی عضو هیئت علمی دانشگاه سوره و دکتر هادی کمرئی رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار خواهد شد.

 

برگزاری کارگاه های آموزشی، پخش کلیب مروری بر تحولات دهساله کنفرانس، کلیپ زندگی نامه پروفسور عاملی، انتشار نخستین کتاب روابط عمومی یکپارچه، عرضه ویژه نامه در ۷۶ صفحه رنگی، مولتی مدیای کنفرانس، انتشار زندگی نامه دکتر عاملی و انتشار کتابچه برگزیدگان یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور از دیگر برنامه های  کنفرانس دهم است.

 

گفتنی است همزمان با برگزاری دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، جوایز برگزیدگان جشنواره روابط عمومی های برتر ایران نیز اعطا می شود.