توسعه اطلاع رسانی دستاوردها و توانمندی های بخش کشاورزی ضروری است

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس بر ضرورت توسعه ارتباطات و گسترش اطلاع رسانی دستاوردها و توانمندی های بخش کشاورزی تاکید کرد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس بر ضرورت توسعه ارتباطات و گسترش اطلاع رسانی دستاوردها و توانمندی های بخش کشاورزی تاکید کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمد علی جوادی امروز در مراسم معرفی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی افزود:
روابط عمومی طی ۵ سال اخیر عملکرد خوبی در زمینه انتشار و اطلاع رسانی دستاوردها و موفقیت های حوزه کشاورزی داشته و امیدواریم این روند از این پس با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.
 
 وی در عین حال بر لزوم حمایت اعتباری از بخش روابط عمومی برای انجام وظایف، برنامه ها و پیگیری سیاست های وزارت جهاد کشاورزی تاکید ورزید.
 
 جوادی از رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی خواست با ایجاد همدلی و وحدت میان کارشناسان این مرکز، اطلاع رسانی درباره دستاوردهای شاخص بخش کشاورزی را تقویت کند.
 
 در این مراسم، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه این مرکز طی ۵ سال اخیر الگویی برای سایر روابط عمومی ها بوده است، گفت: کارهای بزرگی توسط این مرکز انجام شده که حاصل اندیشه های مدیریت و متخصصان آن است.
 
 سید علی محققی بر اطلاع رسانی هر چه بیشتر در حوزه تنظیم بازار کالاهای اساسی شب عید تاکید کرد و اظهار داشت: ما اکنون در شرایط شبه جنگ اقتصادی هستیم و در این برهه حساس، امنیت غذایی خط مقدم است و از این رو، وزارت جهاد کشاورزی رکن اصلی در تامین امنیت غذایی است، هرچند که سایر دستگاه‌ها هم باید پای کار باشند.
 
 وی افزود: در این روزهای پایانی سال باید تلاش کنیم با شناساندن و ارائه عملکرد بخش کشاورزی، شرایط آرامبخشی را در جامعه ایجاد کنیم.
 
 محققی با اشاره به چند صدای در حوزه اخبار کالاهای اساسی تصریح کرد: ما باید با همکاری سایر دستگاه ها این چند صدایی را به هم صدایی و همزبانی تبدیل کنیم تا از این مقطع حساس بگذریم.
 
 در این مراسم، رئیس سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با قدردانی از زحمات همکاران این مرکز در پنج سال اخیر، اذعان داشت: روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در بسیاری از حوزه‌ها مانند خبر،بسته های چندرسانه ای، تهیه کلیپ و حضور در شبکه های اجتماعی جزو روابط عمومی های پیشرو در میان دستگاه های اجرایی کشور بوده است و به واسطه تلاش های شبانه روزی کارشناسان این مرکز در معرفی دستاوردهای کشاورزی گام‌های بلندی طی سال های اخیر برداشته است.
 
 شاهرخ رمضان نژاد ضمن ابراز خرسندی از اینکه مدیر جدید این مرکز از خانواده روابط عمومی انتخاب شده، ابراز امیدواری کرد که کاستی های روابط عمومی با توانمندی‌های مدیریت جدید برطرف شود.
 
 وی گفت: باید تلاش کرد که وزارت جهاد کشاورزی از حواشی در دوران تحریم دور باشد زیرا بخش کشاورزی برای دشمنان نظام مهم است.