شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| کتاب «برنامه ریزی استراتژیک برای روابطعمومی» اثری از کریگ میاموتو- ران اسمیت- راتلج/ تیلور و فرانسیس همزمان با برگزاری شانزدهمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران در 184 صفحه به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی و با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی منتشر و در میان شرکتکنندگان توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب در چهار بخش، اهمیت برنامه ریزی، نحوه نگارش یک برنامه جامع برای روابط عمومی، فرایند برنامهریزی برای کمپین روابط عمومی و برنامهریزی استراتژیک برای روابط عمومی منتشر شده است.
عنوان کتاب: برنامهریزی استراتژیک برای روابط عمومی
نویسندگان: کریگ میاموتو- ران اسمیت- راتلج/ تیلور و فرانسیس
ترجمه: انتشارات کارگزار روابط عمومی
ویرایش: زهرا بابازاده گان
انتشارات: کارگزار روابط عمومی
نوبت چاپ: اول/ 1398
تعداد صفحات: 240
تلفن پخش: 09121938419
پست الکترونیک: karGozar80@Yahoo.com
نظر بدهید