تصمیم جسورانه بزوس: توقف حمایت انتخاباتی واشنگتن‌پست برای جلب اعتماد بیشتر

اگرچه تردیدهایی در مورد موفقیت واشنگتن پست در این مسیر وجود دارد، اما تلاش بزوس برای بازگرداندن اعتماد به این روزنامه قابل تقدیر است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مقاله‌ای از مارک آنتونیو رایت در نشنال ریویو، منتشرشده در ۲۹ اکتبر ۲۰۲۴، به تصمیم جف بزوس، مالک واشنگتن‌پست، برای خودداری از حمایت از نامزدهای ریاست‌جمهوری در این روزنامه پرداخته است.

به گزارش شارا، این تصمیم که در مقاله‌ای به قلم بزوس توضیح داده شد، واکنش‌های مختلفی را برانگیخته است. بزوس تأکید می‌کند که تایید نامزدهای ریاست‌جمهوری تاثیری بر نظر رأی‌دهندگان ندارد و تنها تصویری از جانبداری رسانه‌ها ایجاد می‌کند.

رایت در مقاله‌اش می‌نویسد که بزوس، برخلاف انتظارات، در این تصمیم‌گیری، صراحت و تأمل خاصی از خود نشان داده است. او همچنین به این نکته اشاره می‌کند که بزوس به لزوم بازسازی اعتماد مردم به رسانه‌ها معتقد است و این تغییر را بخشی از تلاش برای جذب طیف گسترده‌تری از مخاطبان می‌داند.

بزوس در مقاله‌اش اشاره می‌کند که برای اعتماد عمومی، رسانه‌ها باید هم دقت در گزارش‌دهی را رعایت کنند و هم به گونه‌ای عمل کنند که مردم آن‌ها را بی‌طرف بدانند. رایت نیز اضافه می‌کند که واشنگتن پست در مسیر بازسازی اعتبار خود قرار گرفته است و این تصمیم می‌تواند گامی مثبت برای تغییر دیدگاه مردم نسبت به رسانه‌های بزرگ باشد.

در نهایت، رایت اظهار می‌دارد که اگرچه تردیدهایی در مورد موفقیت واشنگتن پست در این مسیر وجود دارد، اما تلاش بزوس برای بازگرداندن اعتماد به این روزنامه قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>