شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || روابطعمومی یکی از حوزههایی محسوب میشود که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شاید برخی از افراد، روابطعمومی را با بیانیههای منتشرشده در هنگام بحران به خاطر بیاورند یا تصور کنند که در عصر دیجیتال این حوزه شکل گرفته است.
اما روابطعمومی از سالها قبل در ادبیات کسبوکارها وجود داشته و فقط با توسعه کسبوکارهای دیجیتال و گسترش رسانههای جمعی، شکل و شمایل تازهتری به خود گرفته است.
به تازگی تریبون، ایبوکی با عنوان «روابطعمومی مدرن» منتشر کرده که در آن به صورت کامل حوزه روابطعمومی را مورد بررسی قرار داده و راهنمای کاملی است برای افرادی که قصد دارند با حوزه روابطعمومی آشنایی بیشتری پیدا کنند.
در این کتاب الکترونیکی، درباره تاریخچه روابطعمومی مدرن، تفاوت آن با شیوه سنتی و نقشی که در کسبوکارهای امروزی ایفا میکند، سخن گفته شده است. همچنین یک فصل کامل از آن به استراتژیها و تاکتیکهای روابطعمومی مدرن میپردازد تا نقشه راه مناسبی را برای متخصصان این حوزه فراهم کند و ابزارهایی که یک متخصص روابطعمومی در فضای مدرن باید در اختیار داشته باشد را معرفی میکند.
در انتهای این ایبوک هم ساختار تیمهای روابطعمومی در یک سازمان و مهارتهای که باید کسب کنید تا تبدیل به یک متخصص روابطعمومی شوید را بیان کرده است.
ایبوک روابطعمومی مدرن شامل مثالهای فراوانی از نمونههای داخلی و خارجی است و به زبانی ساده تمام مفاهیم روابطعمومی و برای هرکسی که در حوزه روابطعمومی فعالیت میکند، میتواند کاربردی باشد.
برای دانلود این ایبوک، میتوانید از طریق این لینک اقدام کنید.
tribn.ir/PR-ebook
انتهای پیام/
نظر بدهید