ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا

ترکیبی از روابط‌عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا به دستیابی به مخاطبان جدید و شاید گسترده تر کمک خواهد کرد. بعلاوه روزنامه نگاران به محتوا نیاز دارند، محتوایی که واقعاً مخاطبان را درگیر کند و عمق بیشتری به گفتگو بدهد.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| ترکیبی از روابط‌عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا به دستیابی به مخاطبان جدید و شاید گسترده تر کمک خواهد کرد. بعلاوه روزنامه نگاران به محتوا نیاز دارند، محتوایی که واقعاً مخاطبان را درگیر کند و عمق بیشتری به گفتگو بدهد.


سازگاری پیام برند
همه ارتباطات برند باید یکپارچه شوند تا هویت و شخصیت برند را تقویت کند. باید اطمینان حاصل شود که محتوای نشریات آفلاین، فضای وب و شبکه های اجتماعی ما هماهنگ باشد.

بهینه سازی SEO
مدیران بازاریابی محتوا به طور چشمگیری در انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی خاص در استراتژی تحریریه خود پیشرفت کرده اند تا سئو سایت را بهبود بخشند.
 
ایجاد روابط واقعاً محکم با تأثیرگذاران
یکی از اصلی ترین چالش های روابط عمومی، ایجاد روابط واقعاً محکم با تأثیرگذاران است. اینفلوئنسرها همچنین می توانند با تیم های محتوا ارتباط برقرار کنند که محتوای خود را برای اشتراک گذاری با مخاطبان خود ارائه می دهند. بنابراین کتابهای الکترونیکی، اینفوگرافیک ها یا موارد دیگر به صراحت می توانند برای تأثیرگذاران ارسال شوند و آنها استفاده کنند.

اندازه گیری ROI کمپین ها
با کمک یک راه حل نظارت بر رسانه، می توانیم تأثیر کلی کمپین های روابط عمومی، محتوا و رسانه های اجتماعی خود را اندازه بگیریم.