ترندهای فعلی رسانه های اجتماعی و هوش مصنوعی

مصاحبه های آنلاین با 2200 بزرگسال از ژوئن 2022 تا مه 2023 به صورت ماهانه انجام شد. نظرسنجی از 10000 بزرگسال غیرآمریکایی در می 2023 جمع آوری شد.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دیدگاه های آمریکایی ها در مورد هوش مصنوعی (AI) و رسانه های اجتماعی را بررسی کرد.

مصاحبه های آنلاین با 2200 بزرگسال آمریکایی از ژوئن 2022 تا مه 2023 به صورت ماهانه انجام شد. نظرسنجی از 10000 بزرگسال غیرآمریکایی در می 2023 جمع آوری شد.

یافته های کلیدی عبارتند از:

– 56 درصد از کل بزرگسالان ایالات متحده گفتند که برای استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی پولی پرداخت نمی کنند.

– 7 درصد از بزرگسالان Gen Z و 18 درصد از Millennials گفتند که برای استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی پول پرداخت می کنند.

– 88 درصد از بزرگسالان ایالات متحده در آوریل 2023 گفتند که در ماه گذشته از YouTube استفاده کرده اند.

– 47 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که در ماه گذشته از TikTok استفاده کرده اند.

– 57 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که در ماه گذشته از توییتر استفاده نکرده اند.

– 42 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که به موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی (AI) علاقه مند هستند.

– 59 درصد از بزرگسالان ایالات متحده گفتند که باید محدودیت های دولتی برای “توانایی هوش مصنوعی برای جایگزینی کارگران صنعت سرگرمی” وجود داشته باشد.

– 67 درصد از پاسخ دهندگان لیبرال گفتند که باید محدودیت های دولتی وجود داشته باشد.

– 60 درصد از پاسخ دهندگان محافظه کار گفتند که باید محدودیت های دولتی وجود داشته باشد.

 

منبع: https://r20.rs6.net

 

انتهای پیام/