ترسیم الگوی روابط عمومی بحران

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر با اعلام ترسیم الگوی روابط‌عمومی در بحران، تاکید کرد: با ترسیم این الگو در کنار سایر نیروهای حاضر در سوانح، حوادث و بلایا، علاوه بر سرعت، دقت و تامین آرامش مردم، فعالیت روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی را نهادینه خواهیم کرد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر با اعلام ترسیم الگوی روابط‌عمومی در بحران، تاکید کرد: با ترسیم این الگو در کنار سایر نیروهای حاضر در سوانح، حوادث و بلایا، علاوه بر سرعت، دقت و تامین آرامش مردم، فعالیت روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی را نهادینه خواهیم کرد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید رحمتی با بیان این مطلب گفت: روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر با تلاش و همکاری سایر روابط‌عمومی‌های استانی این جمعیت قصد دارد تا با همکاری نزدیک رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های شاخص کشور الگوی روابط‌عمومی در بحران را ترسیم کند.

 

وی با اشاره به اینکه هنوز در تولید محتوا اقدام پایه‌ای در جمعیت هلال‌احمر نشده است، تصریح کرد: بر این اساس قصد داریم تا برای بسترهای مختلف رسانه‌ای تولید محتوای ویژه داشته باشیم.

 

مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ضرورت معرفی افراد و جوانانی که فعالیت‌های برجسته و شاخص در هلال‌احمر داشته‌اند، اظهار کرد: هم‌اکنون با احساس این ضرورت و در جهت بسط و گسترش فرهنگ داوطلبی روزنامه شهروند به عنوان ارگانی که می‌تواند در همه صفحات آن ارزش‌ها و اهداف جمعیت هلال‌احمر را گسترش دهدبرنامه‌ریزی بلند مدتی در این زمینه دارد.

 

به گفته رحمتی، فلسفه فعالیتهای آینده روابط‌عمومی‌های استانی جمعیت هلال‌احمر باید بر ترویج و گسترش ارزشهای سازمانی قرار گیرد؛ تا جایی که اگر زین پس فردی در سراسر کشور وارد جمعیت هلال‌احمر می‌شود به راحتی ارزش‌ها سازمانی ما از جمله نوع‌دوستی، صلح و فرهنگ مشارکت سازمانی را احساس کنند.

 

وی با تاکید بر گسترش فرهنگ گفت‌و‌گو و مشارکت در روابط‌عمومی‌های هلال‌احمر، اظهار کرد:با توجه به تشکیل شورای اطلاع‌رسانی در جمعیت هلال‌احمر از همه استانها می‌خواهیم تا از این پس موضوعاتی که قرار است در استانها در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات اجرایی شود را با محتوایی عمقی و کیفی تنظیم کرده و برای برنامه‌ریزی منسجم تر به این شورا ارسال کنند.

 

مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر ادامه برپایی جشنواره‌ روابط‌عمومی‌های هلال‌احمر در سطحی گسترده‌تر، گفت: مدیران و مسئولان استانی باید روابط‌عمومی را همواره در کنار سایر زیرمجموعه‌های خود ببینند و این مهم محقق نمی‌شود مگر این که روابط‌عمومی‌ها خود در همه عرصه‌ها حضور یافته و در تصمی‌گیری ها مشارکت کنند.