شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || ظاهراً عبارات زیادی وجود دارند که میتوانند دل متخصصان ارتباطات را به لرزه درآورند.
مردیت کلاین، مدیر سابق ارتباطات مصرفکنندگان و محصولات در پینترست، اشاره کرده که سه کلمه بهراحتی میتوانند حتی یک حرفهای باتجربه را شوکه کنند: «ما از رقبا عقب افتادیم.»
در ادامه به برخی از جملات دیگری اشاره میشود که ارتباطگران را بیدار نگه میدارد:
– «ما فقط به کارمندان اطلاعرسانی میکنیم.» – جردانا استروسبرگ، مدیر ارشد و رهبر ارتباطات اجرایی در PwC
– «این را دیدی؟» – دنیل مندز آروستیکا، مدیر ارتباطات اجرایی و تعامل خارجی در جانسون اند جانسون
– «نیازی به آموزش رسانه ندارم، قبلاً تعداد زیادی مصاحبه کردهام…» – الکس دادلی، مدیر شرکت کلادبریک کامیونیکیشنز
– «میخواهم چیزی باشد که وایرال شود.» – روآیزین میلر، مدیر و رهبر مشاور حقوقی شرکتی در پورتر نوولی
– «بیا یک بیانیه مطبوعاتی بامزه برای روز اول آوریل منتشر کنیم!» (در دوره اطلاعات غلط و بیاعتمادی به رسانهها)
لوسی اسکرنچی، مشاور ارشد ارتباطات برای سانتیس هلث
– مشتری: «ما الاغ زنده را به کنفرانس خبری میآوریم.» – رایان کوهن، شریک و مدیر اجرایی در ساکس مدیا
@SharaPR
@PRWEEK
انتهای پیام/
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
نظر بدهید