تدوین شیوه نامه مدیریت بحران در ساختار روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش

رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی از تدوین شیوه نامه مدیریت بحران در ساختار روابط عمومی شرکت‌های تابعه خبر داد.

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی از تدوین شیوه نامه مدیریت بحران در ساختار روابط عمومی شرکت‌های تابعه خبر داد.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، مجید شهیدی در جلسه هم‌اندیشی روابط عمومی های شرکت ملی پالایش و پخش که ظهر امروز (16آذرماه) به صورت ویدئو کنفرانسی با مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش برگزار شد، با اشاره به اهمیت و لزوم تدوین شیوه نامه‌ای جهت کنترل و مدیریت بحران اظهار کرد: پس از تجمیع نظرات و هم‌اندیشی با روسای روابط عمومی‌ها به‌زودی نتیجه به مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش ارسال خواهد شد تا پس از تایید و بررسی به تصویب برسد.

شهیدی همچنین با بیان اینکه چنین شیوه نامه‌ای تا پیش از این در چارچوب روابط عمومی وجود نداشته است، گفت: طی جلسه اخیری که با روسای محترم روابط عمومی 4 شرکت اصلی در وزارت نفت داشتیم این پیشنهاد مطرح و مورد استقبال قرار گرفت.

براساس این خبر، طی جلسه مذکور کارکرد سایت‌ها و کانال‌های ارتباطی مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش با رویکرد یکپارچه‌سازی و ضریب نفوذ خبر، روند اطلاع‌رسانی و شیوه های موثر بر آن، واکاوی مشکلات و چالش‌ها در روند اطلاع رسانی بررسی شد و در ادامه پیشنهادها و راهکارهایی دراین خصوص ارائه گردید.

گفتنی است، پیش از برگزاری این هم‌اندیشی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به همراه هیئت همراه از واحدهای شرکت ملی پخش بازدید کرد و با مسئولان ستاد به گفتگو پرداخت.