میتوان دوران کنونی را نه صرفاً از موضع مالی بلکه از نظر نوآوری و تحولهای خلاقانه نیز مثبت قلمداد نمود.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| تحول با تغییر فرق می کند و میتوانیم در این دوران چالشبرانگیز برای دنیای کسب وکار، شیوه های متفاوت برقراری ارتباط و اجرای عملیات در ماه های آتی را در نظر بگیریم. در این چارچوب است که نیاز به پیشبینی اقدامات آتی، معنای بیشتری را خواهد یافت، زیرا شرایط پیرامونمان بهصورت لحظهای تغییر می کنند.
هر متخصص ارتباطات، نظر خودش را درباره نحوه مدیریت کشورهای گوناگون بر جدیدترین اخبار این بیماری و نقش بحران های اخیر در افزایش نیاز به انتشار اطلاعات حقیقی و دقیق دارد.
انتشار هرساعته اخبار غافلگیرکننده بهداشتی، اقتصادی و بینالمللی درباره این پاندمی، نشان داده که صنعت ما و رسانه ها، نیاز شدیدی به تحول دارند.
در همین راستاست که ما بهعنوان متخصصان روابطعمومی، باید نظر کل کشور را به اجرای این تحول سازمانی جلب کنیم تا استراتژیهای مربوط به مخاطبان و مشتریان نظیر تغییر موضع، پیشبینی مدیریت تغییر و برنامه ریزی استراتژیک سهماهه را انجام دهند؛ بدین ترتیب قابلیت ارائه واکنشهای ارتباطی مناسب و آمادهسازی اعضای داخل سازمان – البته بهصورت مجازی – را خواهند داشت.
شاهد بهکارگیری این رویکرد توسط بسیاری از سازمان های رسانه ای، فرهنگی و تبلیغاتی هستیم که هر هفته با آنها همکاری می کنیم، زیرا آنها هم با بهره گیری از لایو اینستاگرام، گفتگو در اپ زوم و پخش سخنرانی های سریالی از طریق فیسبوک و سایر پلتفرم های پخش زنده، به این گفتمان های روزانه روی آوردهاند. علیرغم اتفاقات هولناک پیرامون، هماکنون زمان یادگیری، اشتراکگذاری و پیشرفت فرا رسیده است.
در دورانی که شرکت ها با پرورش فرهنگ مسئولیتپذیری، در حال پذیرش این تحولات سریع هستند، فرصتی برای پیشبینی ماه ها و سال کاری پیش رو وجود دارد.
میتوان دوران کنونی را نه صرفاً از موضع مالی بلکه از نظر نوآوری و تحولهای خلاقانه نیز مثبت قلمداد نمود.
|
نظر بدهید