تبدیل مشتری به طرفدار

طرفداران دوست دارند اشتیاق خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. آنها به مهمترین وکیل مدافع نام تجاری تبدیل می شوند، زیرا آنها نمی توانند تعطیل شوند. دیوید مهرمن اسکات، نویسنده فنون دموکراتیک، با تأکید بر “انسان” می گوید: “مردم برای برقراری ارتباط واقعی، گرسنه هستند.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| یک طرفدار سرسخت بیش از هزاران نفر از افراد معمولی ارزش دارد. طرفداری واقعی یک اشتیاق است و مانند هر چیز دیگری می تواند شما را به برند و طرفداران دیگر پیوند دهد.

 

مهمتر از همه، طرفداران دوست دارند اشتیاق خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. آنها به مهمترین وکیل مدافع یک نام تجاری تبدیل می شوند، زیرا آنها نمی توانند تعطیل شوند. دیوید مهرمن اسکات، نویسنده کتاب “فنون دموکراتیک، با تأکید بر “انسان” می گوید: “مردم برای برقراری ارتباط واقعی، گرسنه هستند.”

اعتماد سازی
دولت مضمحل شده، نقض حریم خصوصی و رسوایی های شرکت ها و سازمانها که همگی توسط چرخه خبری بی امان تقویت می شوند، در عین ایجاد پارگی عمیق و نمایاندن بی کفایتی، اعتماد عمومی به موسسات و نام های تجاری در همه سطوح را از بین می برند و خوشبختانه استثناپذیر نیست.

ارایه دیدگاه، نه تنها ارایه اطلاعات
اگرچه اطلاعات همیشه مهم است اما امروز “ارایه دیدگاه” مهمتر شده است. مطمئناً همه چیز باید در دسترس باشد حتی در مورد خدمات و محصولاتی که نیاز به آموزش دارند. بعلاوه برای مثال، نوع صحیح داستان پردازی می تواند عامل نامشهود انگیزه، دیدگاه و – چه اشکالی دارد حتی- سرگرمی ساده ای را برای شما ایجاد کند؛ چرا که تلاش دارد به خواسته های همه مردم توجه کند و مهمتر از آن در پی تحقق آن باشد.

اتصال نقاط
هوش مصنوعی نمی تواند استعاره ها و طرح های اصلی را که اصول اساسی قصه گویی است، درک کند و ممکن است هرگز نتواند دو چیز کاملاً متفاوت را به هم متصل کند تا چیز جدیدی شکل بگیرد که همان ذات خلاقیت است. به همین دلیل همواره نوآوری به روش های معنادار همیشه به انسان تعلق خواهد داشت.

بنابراین، حداقل 100 سال دیگر از روبات ها نترسید و راحت باشید. در یک بازار ناامیدکننده شلوغ؛ بر سرعت، کارآیی و بهره وری تاکید کنید. ما باید خودمان را آزاد کنیم تا آنچه را که واجد شرایط آن هستیم به صورت منحصر به فرد انجام دهیم.

منبع:  https://www.publicrelationstoday.com
مترجم: مریم میرعبدالحق

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)