بهترین تبلیغات از نظر عینی

از نظر عینی، بهترین تبلیغات آن‌هایی هستند که داستان‌های جذابی را بیان می‌کنند، اما تبلیغات برنامه‌ریزی شده اغلب از ارائه روایت‌های شخصی‌شده کوتاهی می‌کند و در نتیجه هجوم تبلیغات غیرجذابی به وجود می‌آید.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || از نظر عینی، بهترین تبلیغات آن‌هایی هستند که داستان‌های جذابی را بیان می‌کنند، اما تبلیغات برنامه‌ریزی شده اغلب از ارائه روایت‌های شخصی‌شده کوتاهی می‌کند و در نتیجه هجوم تبلیغات غیرجذابی به وجود می‌آید.

با این حال، ظهور هوش مصنوعی (AI) فرصتی برای معکوس کردن این روند ارائه می دهد.

فناوری برنامه نویسی به طور غیرقابل انکاری دقت بالایی را به صنعت تبلیغات ارائه کرده است. با این وجود، همانطور که تبلیغات کارآمدتر می شود، مصرف کنندگان بیزاری خود را نسبت به تبلیغات ابراز می کنند.

برای پرداختن به این موضوع، بررسی اینکه چگونه تولید خلاقانه می‌تواند از هوش مصنوعی برای تولید دارایی‌های شخصی‌سازی شده استفاده کند، ممکن است یک مسیر رو به جلو باشد.

اما دیگری، مربوط به هدف گذاری است. تبلیغات بنری، اگرچه مورد علاقه مصرف‌کنندگان قرار نمی‌گیرد و گاهی اوقات توسط برندها بی‌اثر تلقی می‌شود، اما همچنان در صنعت ما ادامه دارد. این سوال مطرح می شود: اگر همه می خواهند تبلیغات بنری ناپدید شوند، چرا به حیات خود ادامه می دهند؟

در حالی که فناوری برنامه‌ریزی امکان هدف‌گیری یک به یک مقرون‌به‌صرفه را در مقیاس فراهم می‌کند، هیچ نوآوری مشابهی در هدف‌یابی و مکان‌یابی برای دستیابی به مشتریان به غیر از داده‌های شخص ثالث وجود نداشته است. در نتیجه، تبلیغ‌کنندگان از جایی که آگهی‌ها نشان داده می‌شوند (اغلب در صفحات شلوغی که مرتبط نیستند) یا از رویداد Google که در قالب‌هایی که برای آگهی منطقی نیستند مانند یک ویدیوی خارج از جریان خاموش نشان داده می‌شوند، ناراضی هستند.

هوش مصنوعی پتانسیل فوق العاده ای برای برهم زدن هر دوی این روندهای منفی دارد. دو سناریو احتمالی وجود دارد: استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک اقدام کاهش هزینه یا به کارگیری هوش مصنوعی برای باز کردن قفل امکانات جدید.

منبع: https://catapultx.us1.list-manage.com
 

انتهای پیام/