بنیانگذاران جی‌بی‌سی در حال بازتعریف معنای موفقیت برای یک آژانس روابط‌عمومی

امی شونتال – داستان موفقیت جنیفر مایر و ملیسا دورن کانر، بنیانگذاران جی‌بی‌سی، یک آژانس روابط‌عمومی بوتیک که به زنان و مشاغل متعلق به اقلیت‌ها خدمات ارائه می‌دهد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || موضوع: داستان موفقیت جنیفر مایر و ملیسا دورن کانر، بنیانگذاران جی‌بی‌سی، یک آژانس روابط‌عمومی بوتیک که به زنان و مشاغل متعلق به اقلیت‌ها خدمات ارائه می‌دهد.

جی‌بی‌سی به تازگی دهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت.

این شرکت بر روی ماموریتی برای بالا بردن و تقویت داستان‌های بنیانگذاران زن، با تمرکز بر حقوق زنان، رای دادن و مراقبت‌های بهداشتی متمرکز است.

جی‌بی‌سی به دلیل خلاقیت، تعهد به مشتریان و تمایل به صحبت صریح با مشتریانی که نیاز به شنیدن آن دارند، شناخته شده است.

جی‌بی‌سی در طول سال‌های فعالیت خود بیش از 1 میلیارد دلار سرمایه خطرپذیر برای مشتریان خود ایجاد کرده است.

بنیانگذاران جی‌بی‌سی معتقدند که موفقیت تنها با سود سنجیده نمی‌شود.

جی‌بی‌سی به ارزش‌های خود، تقویت ارتباطات واقعی و اولویت دادن به رفاه مشتریان و کارکنان پایبند است.

نتیجه
جی‌بی‌سی نمونه‌ای از یک کسب‌وکار کوچک موفق است که به ارزش‌های خود پایبند است و تأثیر مثبتی بر جامعه دارد.

تاریخ انتشار: 1 مارس 2024
منبع انگلیسی: فوربس
منبع فارسی: شارا
 

انتهای پیام/

<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>