شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– آنچه مدیران روابط عمومی باید برای تثبت جایگاه و موقعیت روابط عمومی در سازمان انجام دهند …
تشکیل جلسات هدفمند و منسجم با شورای مدیران معاونتها، سازمانها و شرکتها ی تابعه
تشکیل شورای همکاری با نشریات تخصصی
تشکیل مجمع روابط عمومیهای شرکتها، سازمانها و موسسات تابعه
تشکیل شورای عالی سیاستگذاری اطلاعرسانی
تشکیل کار گروههای تخصصی
تشکیل جلسات شورای تولید و تامین اطلاعات
تشکیل جلسات با تشکلها، اتحادیهها و اصناف بخش مربوطه و رهبران فکری
تشکیل شورای تخصصی و مشورتی در حوزههای رسانهای، پژوهشی و تبلیغاتی
افزایش توانمندیهای فردی، تخصصی، علمی و راهبردی کلیه مدیران و کارشناسان روابط عمومی در سطح ستاد و صف.
تلاش ویژه برای جذب بودجه و اعتبارات و امکانات لازم برای روابط عمومی
مدیریت باید به اعتبار و نقش روابط عمومی اهمیت داده ، مانند یک راهنمای با تدبیر از آن حمایت کند.
بودجه و اعتبارات لازم در اختیار روابط عمومی گذاشته شود
به روابط عمومی اختیار و آزادی عمل بدهد.
در انتخاب مدیر روابط عمومی به شایسته سالاری و تخصص های ارتباطی توجه کند..
|
نظر بدهید