شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| برند ما شهرت ماست. مجموعه ای از برداشت هایی است که کاربران و مشتریان ما درباره محصولات، خدمات و شرکت ما دارند.
بنابراین، نام تجاری ما یک نتیجه است. این نتیجه قول ما برای ارائه مجموعه خاصی از ویژگی ها، مزایا، خدمات و تجربیات به طور مداوم به کاربران و مشتریان است. این نتیجه این است که چگونه بر مردم تأثیر می گذاریم؟ این شامل پیام رسانی، کیفیت محصول، نحوه رفتار کارکنان ما، فرهنگ ما… همه چیز است.
بنابراین، تمام تصمیمات برندسازی بر روی کاربر متمرکز است.
نام تجاری ما باید به وضوح در ذهن مشتریان هدف قرار گیرد. موقعیت یابی برند در سه سطح انجام می شود. در مورد ویژگی های محصول، مزایا و باورها و ارزش ها.
روابطعمومی (PR)
روابطعمومی پیامهای مهم و مرتبط را تولید میکنند و آن پیامها را همراه با داستانهایی برای اطلاع عموم مردم منتشر میکنند.
ما از طریق منابع قابل اعتماد با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنیم. ما از روش های بدون پرداخت یا به دست آمده استفاده می کنیم. ما اذعان داریم که بین روابطعمومی و تبلیغات تفاوت وجود دارد. تبلیغات رسانه های پولی است، روابطعمومی رسانه های کسب شده است و ما فقط امور روابطعمومی را انجام می دهیم.
مدیریت روابطعمومی
ما از مدیریت روابطعمومی برای محافظت، افزایش و ایجاد شهرت و خوشنامی از طریق رسانه ها بهره می بریم.
ابزارهای ما عبارتند از:
– ایجاد و اجرای رویدادهای ویژه ای که برای ارتباط عمومی و روابط رسانه ای طراحی شده است.
– نوشتن و توزیع بیانیه های مطبوعاتی.
– شبح نویسی
– انجام تحقیق
– گسترش تماس های تجاری از طریق شبکه های شخصی یا حضور و حمایت مالی در رویدادها
– نوشتن و وبلاگ نویسی برای وب (سایت های داخلی یا خارجی).
– تدوین راهبردهای روابطعمومی بحران
– تبلیغات رسانه های اجتماعی و پاسخ به نظرهای منفی آنلاین و …
مراقبت از شرکا و مشتری
زمان و هنجارها به سرعت در حال تغییر هستند. تکنولوژی تغییر می کند، اولویت ها تغییر می کنند و افراد تغییر می کنند. بنابراین سازگاری با این تغییرات و درک اینکه چگونه بر افراد تأثیر میگذارد برای متخصصان بینش حیاتی است که در راس آنها قرار بگیرند.
رهبران فکری می توانند با دستیابی و حفظ درک عمیق از اینکه مشتریانشان چه کسانی هستند، چه رفتارهایی دارند و در نهایت، انگیزه هایشان چیست و سپس این درک عمیق را دریافت کرده و آنها را با اهداف و قابلیت های ما هماهنگ کرده، به کسب و کارها، ارزش ارائه می کنند.
– در رأس ذهنیت مصرف کننده باشید
– اولویت ها را سازماندهی کنید
– تیم های رهبری را با تغییرات تطبیق دهید
– روش های جدید را بپذیرید
– یک ساختار استعداد متنوع را تضمین کنید
– از همدلی اطمینان حاصل کنید
– چالش فوریت را مدیریت کنید
نظر بدهید