شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || این هفته، ما شاهد چندین روند جالب در اقتصاد سازندگان بودیم، از جمله:
استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوای جدید: یوتیوب یک ویژگی جدید به نام Dream Track را آزمایش میکند که به کاربران امکان میدهد آهنگهای کوتاهی با صدای هنرمندان تولید شده توسط هوش مصنوعی ایجاد کنند.
تمرکز بر تجربه رسانههای اجتماعی صمیمیتر: اینستاگرام با راهاندازی ویژگی «دوستان نزدیک» به این روند پیوسته است که به کاربران امکان میدهد پستها و حلقهها را منحصراً با فهرست دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارند.
مشارکتها برند با سازندگان برای ایجاد محتوای خلاقانه: Bumble با Alix Earle برای حمایت از یک مهمانی Friendsgiving و Microsoft با گروهی از سازندگان برای ایجاد محتوای تعطیلات همکاری کرد.
استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوای جدید
یوتیوب هفته گذشته نگاهی اجمالی به ویژگی جدید “Dream Track” ارائه کرد که در حال حاضر با 9 هنرمند – از جمله Demi Lovato، John Legend و T-Pain – آزمایش میکند که به کاربران امکان میدهد آهنگهای کوتاهی تولید کنند که شامل یک آهنگ است.
صدای هنرمند تولید شده توسط هوش مصنوعی طبق یک پست وبلاگ یوتیوب، برای ایجاد این آهنگها، کاربران به سادگی یک درخواست را در ابزار موسیقی مولد هوش مصنوعی Google DeepMind، Lyria وارد میکنند.
این ویژگی میتواند برای سازندگان و برندها راهی جدید برای ایجاد محتوای خلاقانه ارائه دهد.
سازندگان میتوانند از آن برای ساخت آهنگهای اصلی یا برای ایجاد قطعات موسیقی پس زمینه برای محتوای خود استفاده کنند. برندها میتوانند از آن برای ایجاد کمپینهای تبلیغاتی موسیقی یا برای ایجاد موسیقی سفارشی برای محصولات یا خدمات خود استفاده کنند.
تمرکز بر تجربه رسانههای اجتماعی صمیمیتر
اینستاگرام با راهاندازی ویژگی «دوستان نزدیک» به این روند پیوسته است که به کاربران امکان میدهد پستها و حلقهها را منحصراً با فهرست دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارند.
این ویژگی به کاربران امکان میدهد تا محتوایی را که میخواهند با تعدادی محدود از افراد خاص به اشتراک بگذارند، به اشتراک بگذارند.
این ویژگی میتواند برای سازندگان راهی برای ایجاد محتوایی صمیمیتر و شخصیتر باشد. آنها میتوانند از آن برای به اشتراک گذاشتن افکار و احساسات شخصی خود یا برای به اشتراک گذاشتن پشت صحنه محتوای خود استفاده کنند.
مشارکتهای برند با سازندگان برای ایجاد محتوای خلاقانه
بامبل با Alix Earle برای حمایت از یک مهمانی Friendsgiving و Microsoft با گروهی از سازندگان برای ایجاد محتوای تعطیلات همکاری کرد.
این مشارکتها نشان میدهد که برندها همچنان به دنبال راههایی برای همکاری با سازندگان برای ایجاد محتوای خلاقانه و مرتبط هستند.
این مشارکتها میتواند برای برندها راهی برای دستیابی به مخاطبان جدید و ایجاد ارتباط با مشتریان خود باشد. آنها همچنین میتوانند برای سازندگان راهی برای کسب درآمد از محتوای خود و افزایش محبوبیت خود باشند.
نویسنده: جیلیان فولت
منتشر شده در 21 نوامبر 2023
منبع: adage
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (https://www.shara.ir/)
انتهای پیام/
نظر بدهید