برای انتشار فوری

ران توروسیان نشان می دهد که چگونه ارتباطات مؤثر در روابط عمومی می تواند باعث ایجاد یا شکست شما شود. پر از اطلاعاتی است که برای کمک به شرکت‌ها و افراد طراحی شده است تا خود را در بهترین حالت ممکن نشان دهند. مطالعه کتاب “برای انتشار فوری” برای هر کسی که به دنبال تعادل و بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از خط بین رسانه و روابط عمومی است، ضروری است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| در کتاب “برای انتشار فوری”، اطلاعات حیاتی تغییر بازی را در رابطه با:

حرکت دادن افراد، شکل دادن به ذهن ها: بیاموزید که چگونه یک کمپین روابط‌عمومی مؤثر می تواند به شرکت ها کمک کند تا برندهای خود را تعریف کنند، مخاطبان خود را افزایش دهند و از موقعیت های منفی مطبوعاتی دور بمانند. همچنین ببینید که چگونه بازاریابی و روابط عمومی بخش مهمی برای موفقیت هر کسب و کاری است… همه اینها در حالی که نگاهی اجمالی به یک روز از زندگی یک شرکت روابط عمومی موفق دارید.

واقعیت خود را بشناسید: بیاموزید که چگونه به جای دویدن در سربالایی با نقاط قوت خود بازی کنید. پذیرش واقعیت کسب و کار، موقعیت و نقاط قوت به جای تظاهر به چیز دیگری، در نهایت نتیجه خواهد داد.

 از قدرت ارتباط و گفتگوی خود استفاده کنید: از مکالمات روزانه گرفته تا رسانه های اجتماعی، یاد بگیرید که چگونه می توانید از قدرت ارتباط و گفتگو برای ارتقای اهداف بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید. یاد بگیرید که تفاوت عظیم بین مماشات و همدلی را در هنگام تلاش برای رسیدن به یک نقطه تشخیص دهید. همچنین کشف کنید که چگونه از برندسازی به عنوان راهی استفاده کنید تا به مخاطبان خود بفهمانید که شما با آنها همذات پنداری می کنید.

چگونه روابط عمومی می تواند مشتریان جدید را جذب کند: در همه پیام های کسب و کار خود، باید دائماً در حال تکامل و سازگاری با مخاطبان خود باشید. این شامل روابط عمومی و ساختن برند شما می شود که مشتریان جدید بتوانند به راحتی از آن استقبال کنند و با آن سازگار شوند.

توجه رسانه ها را به دلایل درست جلب کنید: یاد بگیرید که چگونه توجه رسانه ها را به دلایل درست جلب کنید. فراتر از آن، یاد بگیرید که مطمئن شوید پیام شما توسط انبوه پر ازدحام اینترنت شنیده می شود و به خوبی دریافت می شود.

برخورد مستقیم با رسانه ها یک عنصر ضروری است: یاد بگیرید که به درستی در شیب لغزنده ای که با قرار گرفتن در معرض رسانه ها همراه است حرکت کنید. برخورد مستقیم با رسانه ها یک عنصر ضروری برای بازاریابی و روابط عمومی عالی است.

بحران ها را فورا مدیریت کنید: مهم نیست ماهیت بحران ها چه باشد، شما باید به سرعت آنها را مدیریت کنید. بیاموزید که چگونه استراتژی های عالی روابط عمومی را برای کمک به جلوگیری از آنها و ترمیم هر گونه آسیب پس از وقوع آنها اعمال کنید.

بیشتر بدهید تا بیشتر به دست آورید: بیاموزید که چگونه مسئولیت شرکتی و کارهای خیریه را در کسب و کار خود پیاده کنید. پس دادن به مردم و آنهایی که شانس کمتری دارند، در صورتی که به درستی انجام شود، چیزی بیش از یک شیرین کاری روابط عمومی است.

ضروری است که کسب و کارها بدانند چگونه برای بقای خود سریع، اغلب پیشگیرانه و مؤثر ارتباط برقرار کنند – و با هزینه ای بسیار کمتر از کمپین های بازاریابی و تبلیغات قابل مقایسه است.

برای انتشار فوری به شما نشان می دهد که چگونه:

– مناظره را چارچوب بندی کنید و مکالمات را کنترل کنید.
– از رسانه های جدید و قدیمی به صورت ترکیبی استفاده کنید تا مخاطبان خود را پیدا کنید و برداشت های بسیار شخصی و مرتبط با آنها را ایجاد کنید.
– علایق برند یا کسب و کار خود را ارتقا دهید؛ مانع یا به طور بالقوه متوقف کردن چیزی که به نفع شما نیست.
– از مطبوعات بد اجتناب کنید یا آن را به حداقل برسانید.
– مطمئن شوید اولین چیزی که مردم در مورد کسب و کار یا برند شما در طول جستجوی اینترنتی می بینند دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید آنها را ببینند.
– یک بحران را به مؤثرترین و کارآمدترین شیوه مدیریت کنید.

ران توروسیان نشان می دهد که چگونه ارتباطات مؤثر در روابط عمومی می تواند باعث ایجاد یا شکست شما شود. پر از اطلاعاتی است که برای کمک به شرکت‌ها و افراد طراحی شده است تا خود را در بهترین حالت ممکن نشان دهند. مطالعه کتاب “برای انتشار فوری” برای هر کسی که به دنبال تعادل و بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از خط بین رسانه و روابط عمومی است، ضروری است.

 

منبع انگلیسی:
ronntorossianupdate

 

منبع فارسی:

شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران