به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، «سید مجتبی حسینی» دبیر سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی در حاشیه نخستین نشست هیأت علمی یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی با بیان این مطلب افزود: “با گسترش روابط عمومی ها و ارتباطاتی که بین کارفرمایان و پیمانکاران ایجاد می شود، می توان به بهبود محیط کسب و کار کمک کرد.”
وی با اشاره به تأکید رییس جمهور بر قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار گفت:” همانطور که آقای رییس جمهور در برنامه های تبلیغاتی خود مرتباً تکرار می کردند، شاه بیت تبلیغ ایشان از نظر ما استناد و تکیه بر قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار بود که امیدواریم با گسترش روابط عمومی ها و توجه بیشتر به این حوزه هرچه سریعتر بتوانند زمینه های پیاده سازی این قانون را ایجاد کنند.”
دبیر سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی، خلاء روابط عمومی در کارها و فعالیت های این سندیکا را مهم تلقی کرد و اظهار داشت:” سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی متشکل از 32 شرکت است که در حوزه جی پی اس و کارت هوشمند فعال هستند. به تجربه اثبات شده است که خلاء روابط عمومی در کارها و فعالیت های این سندیکا کاملاً محسوس است و به همین جهت تلاش می کنیم تا با همفکری همکاران در حوزه روابط عمومی بتوانیم با مخاطبین و مشتریان ارتباط کامل تر و نزدیکتری داشته باشیم.” انتهای پیام// مریم میرعبدالحق
نظر بدهید