با مشخص کردن هدف می توان ارتباطات را راهبردی کرد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دیردرکی. برکنریج» با بیان این مطلب افزود: روابط عمومی یکپارچه، حالت بین رشته ای و چند وظیفه ای است که می توان از طریق شبکه های اجتما عی به آن دست یافت.

مدیر ارتباطات پی.اف.اس مارکت وایز (امریکا):
با مشخص کردن هدف می توان ارتباطات را راهبردی کرد


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) دیردرکی. برکنریج» با بیان این مطلب افزود: روابط عمومی یکپارچه، حالت بین رشته ای و چند وظیفه ای است که می توان از طریق شبکه های اجتما عی به آن دست یافت.


مدیر ارتباطات پی.اف.اس مارکت وایز (امریکا) عنوان کرد: روابط عمومی یکپارچه ادغام تمام بخش ها مانند بخش فروش، بازاریابی، خدمات مشتری، منابع انسانی و ابزارهای ارتباطات است که شبکه های اجتماعی می توانند به ما برای رسیدن به این یکپارچگی و هماهنگی کمک کنند. با ادغام روابط عمومی و ارتباطات می توان با افراد ارتباط بهتری برقرار و آنها را درک کنیم که این مسئله را می توان در سازمان و بین افراد سازمان انجام داد و تمام فعالیت های سازمان را با هم ادغام کنیم.


درکی. برکنریج گفت: برای اینکه بتوان در ارتباطات راهبردی تر عمل کرد، باید در ابتدا هدف را مشخص کنیم و این استراتژی برای استفاده از شبکه های اجتماعی است. سپس مخاطب و هزینه های جاری را مشخصمی کنیم. هنگامی که صحبت از شبکه های اجتماعی می شود، منظور ارتباط گرفتن، درک مخاطب و رسیدن به هدف است بنابراین باید روابط عمومی را با شبکه های اجتماعی ادغام کنیم.