شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– در دنیای امروز بسیـــاری از شرکت ها هزینه های زیادی را برای ایجاد روابط با مشتـــریان و مصــــرف کنندگان خود خرج می کننــد. با پیشرفت فناوری و گسترش ارتباطات از طریق اینترنت و بوجود آمدن مفهوم وب2 (یعنی یک دنیای مجازی تعاملی) ، گسترش باشگاه های مشتریان با سرعت و کیفیت بالاتری صورت می پذیرد.
در حال حاضر موج بزرگی در ایران برای راه اندازی باشگاه مشتریان از طرف شرکت های خصوصی کوچک و بزرگ و حتی سازمان های بزرگ مالی نظیر بانک ها و شرکت های بیمه به راه افتاده است و هر کدام سعی می کنند نظر مشتریان را به نحوی به سوی خود جلب نمایند.
در تعریف کلی “باشگاه مشتری” هدف و منطق راه اندازی آن بطور کلی می توان گفت “باشگاه مشتری”، یک سازمان برقرار کننده ارتباط با افراد و مشتریان است که بالفعل و بالقوه می باشد، و عموما به وسیله یک واحد سازمانی مستقل در شرکت ها و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین آنها و اعضا ایجاد شده است.
هدف باشگاه مشتری، فعال کردن خریداران و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست. در باشگاه مشتریان چیزی فراتر از خرید یک محصول با کیفیت یا استفاده از یک برند معتبر و سایر ارزش های معمول به مشتریان ارائه می شود
کلوپ الکترونیک در فضای مجازی اینترنت نیز امکان نوینی است که جهت سهولت مشتریان و نمایندگی ها اقدام به نوآوری در آن نموده و در سرویس های آنلاین ذیل را به مشتریان ارائه می نماید:
امکان دریافت کلمه عبور و کد رجیستری
امکان استفاده از صفحه اختصاصی بستن حساب ها و فایل اجرایی بستن حساب ها و دریافت فایل های راهنما
امکان تمدید پشتیبانی بصورت آنلاین
امکان ارسال بکاپ نرم افزار و درخواست بررسی بکاپ ارسالی و اصلاح آن از طریق کلوب مشتریان
این نرم افزار سرویس ویژه ای است که در هنگام به روز رسانی نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان و بدون صرف هزینه بتوانند از امکانات جدید نرم افزار به شکل بهینه استفاده نموده و با شناخت کافی از امکانات جدیدی که در هر ورژن ارائه می گردد و با توجه به کاربرد آن در کسب و کار خود، به نتیجه مطلوب دست یابند.
گفتگوی الکترونیکی به صورت آنلاین (چت) با مشترکان به منظور رفع مشکلات احتمالی که کارشناسان خبره شرکت توسعه خدمات در تمامی ساعات اداری پاسخگوی مشتریان محترم خواهند بود.
بیش از 100 عدد مولتی مدیای آموزشی به صورت صوت و تصویر به زبان ساده تمامی زوایای کاربری نرم افزار را به کاربران آموزش داده است. لازم به ذکر است همواره سعی شده است این ویدئوهای آموزشی با تکیه بر آخرین ورژن نرم افزار ها و آموزش امکانات اضافه شده، تهیه گردد که از طریق کلوب مشتریان طرفه نگار قابل دستیابی خواهد بود.
شرکت هلو بان به عنوان یکی از شرکت های خدمات دهنده نرم افزاری در کشور با پشتیبانی بیش از 41000کاربر توانسته است با بهره گیری حداکثر یا زموارد فوق جایگاه مناسبی را در بین شرکت های ایرانی برای خود کسب نماید.
پشتیبانی از طریق وب سایت وکلوپ مشتریان به آدرس www.clubtorfehnegar.ir
|
نظر بدهید