بازگشت خودروسازان و رونق دوباره تبلیغات ورزشی

افزایش تعداد بینندگان و معاملات رسانه‌ای، نشان از رونق دوباره بازار تبلیغات ورزشی دارد که فرصت‌های جدیدی را برای برندها ایجاد کرده است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || پس از کاهش هزینه‌های تبلیغاتی در سال‌های اخیر به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ و مشکلات زنجیره تأمین، خودروسازان مانند تویوتا و هیوندای دوباره به تبلیغات در لیگ فوتبال ملی آمریکا (NFL) روی آورده‌اند.

طبق گزارش نیلسن، لیگ فوتبال ملی آمریکا با متوسط 17.9 میلیون بیننده در هر بازی در فصل گذشته، یکی از محبوب‌ترین رویدادهای تلویزیونی در ایالات متحده است. این محبوبیت سبب شده تا خودروسازان از این فرصت برای تبلیغات محصولات جدید خود بهره ببرند. تویوتا، به عنوان “شریک رسمی خودرو لیگ فوتبال ملی آمریکا”، کمپین تبلیغاتی جدیدی با عنوان “We Roll Deep Anthem” راه‌اندازی کرده است که از آن در اولین بازی فصل ۲۰۲۴ استفاده شد.

همچنین هیوندای و جنرال موتورز نیز برنامه‌های تبلیغاتی خود را افزایش داده‌اند تا از پلتفرم بزرگ و گسترده لیگ فوتبال ملی آمریکا برای ارتباط با مشتریان استفاده کنند. طبق گزارش‌ها، حدود ۴۴ درصد از بودجه تبلیغات خودروسازان در سال گذشته در تلویزیون ملی مربوط به لیگ فوتبال ملی آمریکا بوده است.

بازگشت خودروسازان به لیگ فوتبال ملی آمریکا به معنای توجه مجدد به ورزش‌های زنده به‌عنوان یک بستر تبلیغاتی موثر است. افزایش تعداد بینندگان و معاملات رسانه‌ای، نشان از رونق دوباره بازار تبلیغات ورزشی دارد که فرصت‌های جدیدی را برای برندها ایجاد کرده است.

نویسندگان: مایکل ویلند و لیلیان ریزو
منبع انگلیسی: CNBC
منبع فارسی: شارا
تاریخ انتشار: 7 سپتامبر 2024

انتهای پیام/

<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR